Lamborghini nie je práve veľkosériový výrobca, ale aj takáto automobilka môže priniesť niekoľko verzií jedného vozidla. Typ Huracan dostal prednedávnom verziu s pohonom výhradne zadnej nápravy LP580-2. Štandardom sú verzie LP610-4 kupé a Spyder. Vyslovene na pretekárske využitie je určená verzia LP620-4 Super Trofeo.

 

Nasledovať má „hardcore“ športová verzia určená viac na trať. Mala by niesť označenie Superleggera (superľahká).

Šéf Lamborghini sa odhalil, že Gallardo nevyvíjali s tým, že prídu aj ďalšie verzie, ale pri Huracane mysleli na mnoho verzií hneď od začiatku. „Na rozdiel od Gallarda, kde prišla naša stratégia rôznych derivátov až po tom, ako sme auto vyvinuli a už bolo v druhej polovici životného cyklu, s Huracanom sme mysleli na všetky tieto veci už pred začatím vývoja,“ hovorí Stephan Winkelmann, šéf Lamborghini.

Ďalšou verziou bude najpravdepodobnejšie model LP580-2 Spyder s pohonom zadnej nápravy a s otvorenou strechou. Nasledovať má „hardcore“ športová verzia určená viac na trať. Mala by niesť označenie Superleggera (superľahká). Počíta sa s pevnou, ale aj s otvorenou strechou.


Automobilka Lamborghini by rada vozidlami pokryla týchto päť odlišných funkcií: životný štýl, preteky, výkon, vysoký výkon a zábavu za volantom. Ak sa nad tým zamyslíme, všetky dokáže plniť pomocou typu Huracan. Pre štýl sú určené otvorené verzie, na pretekanie majú v Taliansku verziu LP620-4 Super Trofeo. Dostatočný výkon zabezpečuje už „obyčajný“ model LP-610 4. Vysoký výkon by mala poskytnúť verzia Superleggera a zábavu za volantom zadokolka LP580-2.

 

No potrebuje Lambo vôbec SUV? :) Ktorá verzia je vám najviac sympatická?

 

Zdroj: carscoops

 

Pozrite si tiež: 2x VIDEO Ako by sa Lambo používať fakt nemalo