Kupé RC má namiesto podlhovastých prižmúrených svetiel v produkčnej verzii trojuholníkové, ktorých tvar zvýrazňujú diódy pre denné svietenie. Široká ostro rezaná predná maska je ešte trochu expresívnejšia než koncept LF-CC, no zároveň nevyzerá ako dizajnérska štúdia, ale ako auto do reálneho sveta. Civilizovanejšie vyzerajú i prieduchy pre chladenie bŕzd, no celkový výraz nestratil v porovnaní s konceptom nič na svojej dramatickosti. Zozadu ale pôvodný návrh doznal viacero zmien a lampy zadných svetiel už toľko nezasahujú do blatníkov a nadvädzujú na inú líniu karosérie, dizajnéri taktiež zmenili ich tvar.

Interiér nezaprie príbuznosť so sedanom IS. Na vrchu palubnej dosky tróni sedem palcový displej. Na stredovej konzole je po novom touchpad, ktorý nahradí "myš" pre ovládanie navigácie či audio systému. Viac zatiaľ nevieme, Lexus zverejnil iba jednu fotografiu priestoru posádky.

Na motor show v Tokiu budú dve verzie kupé RC - RC 350 a RC 300h Hybrid. Prvá z nich používa pre pohon 3,5-litrový benzínový motor V6 s výkonom 225 kW (306 k), zatiaľ čo RC 300h používa 2,5-litrový motor spárený s elektromotorom (164 kW / 223 k). Obe verzie sú dlhé 4693 mm, vysoké 1394 mm a široké 1838 mm. Rázvor náprav je 2730 mm a disky majú veľkosť 18 palcov, s možnosťou použitia 19 palcových. Šepká sa aj o ostrej verzii RC F. Čo bude pod kapotou, môžeme len hádať, médiá ale spomínajú 5,0-litrový V8 s výkonom 339 kW (455 k) a krútiacim momentom 543 Nm. Lexus ho predstaví budúci rok v januári na detroitskom autosalóne.