Mne osobne takýto tuning chutí. Žiadne prehnané čačky, okázalé spojlery, len jemný náznak "že je to niečo iné" vďaka kolesám v blatníkoch a vzadu trčia štyri laufy. Niekto by mohol povedať, že AMG stráca dych. V ostatných mesiacoch keď vidím upravený Mercedes, tak takmer vždy je tuning postavený na AMG-čkovom aute. Ako základ je to nepochybne dobré, no prečo sa zdá všetkým úpravcom výkon zúfalo malý? :) Ani v tomto prípade tých 457 k nestačilo, a Loewenstein ho poriadne podvihol použitím kompresoru Magnuson-Roots a medzichladičom. Výsledok 702 koní a 883 Nm zaujme každého. Pritom je to stále použiteľné auto i povedzme pre manželku, na stredovom tuneli je totiž ON/OFF tlačidlo, ktorým znížite výkon. 

Loewenstein vyvinuli pre C63 dokonca vlastný brzdový systém. Ohromný výkon skrotia osem piestikové brzdy s priemerom kotúča 380 mm vpredu a 365 mm vzadu so štyrmi piestikmi. Kombík jazdí na 19 alebo 20 palcových kolesách s pneumatikami Michelin Pilot Super Sports s rozmermi 235/30ZR20 vpredu a 285/25ZR20 na zadnej náprave.