Pod kapotou ostáva všetko po starom. Maserati si veľa práce nedalo.

Pod kapotou ostáva všetko po starom. Maserati si veľa práce nedalo.

Výrobca si povedal, že pre Ženevu pripraví niečo nové. Samozrejme pustil sa do toho najlepšieho- MC Stradale. Viete čo z toho vzniklo? Maserati pridalo do GranTurisma MC Stradale zadné sedačky. A to je všetko. Nič viac. Neviem prečo to automobilka urobila, možno si to žiadal trh. Má to však jedno veľké ale. Tie sedačky sú prakticky nepoužiteľné. Sú úplne na nič. Pohodlne sa na nich odvezú možno deti. Dospelý človek jednoducho nemá dosť miesta na to, aby sa zmestil do stiesnených priestorov kupé.

Výhoda modelu GranTurismo MC Stradale bola v tom, že mal oproti ostatným nižšiu hmotnosť. No nepoužiteľné zadné sedadlá pridávajú kilá navyše, ktoré predtým automobilka odstránila.

MC Stradale so štyrmi miestami na sedenie môže byť dokonalým mučiacim nástrojom. Zadný cestujúci budú terorizovaní aj na krátkych jazdách. Efektívne využitie pridaných sedadiel vidím v odkladacích priestoroch.
Vpredu Maserati pridalo novú karbónovú kapotu. Možno kvôli hmotnosti.

Vpredu Maserati pridalo novú karbónovú kapotu. Možno kvôli hmotnosti.

Pod kapotou inak ostáva všetko po starom. 4,7 litrový vidlicový osemvalec dodáva výkon 343 kW (466 k). Sila prechádza na zadné kolesá cez robotizovanú šesťstupňovú prevodovku. Je tu ešte jedna zmena. Nová karbónová kapota s otvormi na vzduch. To je už naozaj všetko. Maximálna rýchlosť tohto kupé presahuje 300 km/h. Deceleráciu majú na starosti výkonné karbón-keramické brzdy Brembo s vŕtanými kotúčmi.

Maserati plánuje MC Stradale s dvomi sedadlami navyše v historickej továrni Viale Ciro Menotti v Modene.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj: Maserati GranTurismo S Limited Edition