Sľubný začiatok víkendu, keď si Maťo Homola vyjazdil 5. miesto v kvalifikácii, prekazil v prvých pretekoch incident, pri ktorom ho Oriola poslal bez potrestania do štrku a Maťo padol na 10. miesto. V druhých pretekoch, v poslednom kole zvádzal Matej opäť silný boj s Oriolom. Ten vyvrcholil viacerými kontaktmi a nakoniec Maťo získal 7. miesto. Po nepochopiteľnej penalizácii ho však komisári odsunuli až na 16. miesto. Incident, pri ktorom Oriola naschvál nabúral do Maťa Homolu však ostal bez povšimnutia...

Ku koncu štvrtkovej kvalifikácie sa Maťo dostal do svojho najrýchlejšieho kola, podarilo sa mu obsadiť 5. miesto len 0,289 s za víťazom. O veľkej vyrovnanosti svedčí prvých 10 jazdcov, ktorí sa zmestili do sekundy. Do prvých pretekov Maťo odštartoval veľmi dobre, do prvej zákruty vošiel na 4. mieste. Následne, ešte v prvom kole, došlo k hromadnej kolízii a na trať vyšiel safety car. Po 2 kolách zišiel SC z trate a Maťo si držal štvrté miesto. No v ľavotočivej zákrute sa dostal Oriola dovnútra. Hoci tam bolo pohodlne miesto pre dve vozidlá, vytlačil Maťa do trávy a nasledoval prepad až na 11. miesto. Žiaľ, incident ostal nepochopiteľne nepotrestaný a Maťo dojazdil preteky na 10. mieste.

Druhé preteky štartovali v sobotu, Maťo mal na štarte 6. pozíciu. Po štarte do formovacieho kola zostalo na rošte veľké množstvo oleja z pokazeného Fordu, čiže preteky následne odštartovali za safety carom. Maťo počas pretekov bojoval s nedotáčavosťou: „Celý víkend sme sa snažili odstrániť nedotáčavosť auta, no bol som najťažšie auto v poli, takže to bolo relatívne náročné,“ povedal Maťo. Napriek tomu sa však držal na 5. mieste a zvádzal boje s Vernayom a neskôr Oriolom. V poslednom kole vystupňoval Oriola svoj tlak, došlo k niekoľkým kontaktom a obaja sa prepadli. Maťo na 7. priečku, na ktorej aj preteky dokončil. „V poslednom kole som išiel silnú defenzívnu stopu a držal som si líniu, čo viedlo aj k niekoľkým kontaktom. Čo ma však nahnevalo, že po odmávaní pretekov a takmer v samom závere vychladzovacieho kola ma Oriola nepochopiteľne naschvál nabúral do ľavej zadnej časti môjho auta, takmer ma pretočilo. Takéto nešportové správanie tu naozaj nemá čo hľadať.“ Čo je horšie, po pretekoch si stewardi zavolali Maťa, kvôli spôsobeniu nehody na trati. Posúdili Maťov kontakt ako nešportový a dostal penalizáciu, čo ho posunulo na celkové 16. miesto. Zámerná nehoda, pri ktorej Oriola nabúral naschvál do Maťa vo vysokej rýchlosti po ukončení pretekov v 13. zákrute (Maťo išiel 120 km/h) a takmer ho odstrelil z trate ostala bez ochoty ju vyšetriť. V celkovom hodnotení je Maťo na 5. priečke, seriál vyvrcholí finále v Macau, 20. novembra.