Piatkové tréningy slúžili už tradične na zoznamovanie sa s okruhom a hľadanie toho správneho nastavenia. V prvom nastúpil na starých pneumatikách, takže nezajazdil žiadny mimoriadny čas a obsadil 16. priečku. Druhý tréning to už bolo o drobnom dolaďovaní, rovnako aj jazde s novými pneumatikami a Maťo dokázal zrýchliť, bol dokonca najrýchlejší Hyundai z tímu Target Competition. Jeho čas bol dostatočný na 13. priečku. Sobotu odštartovala najprv kvalifikácia, ktorá je tradične rozdelená na dve časti. 

V tej prvej sa Maťovi podarilo zajazdiť dobrý čas až ku koncu, no musel použiť sadu pneumatík, ktoré mal pripravené do druhej časti kvalifikácie, no keby tak neurobil, ďalej nepostúpi. Jeho čas bol nakoniec 10. najrýchlejší, čo stačilo na postup do Q2, kam ide 12 jazdcov. Využitie pneumatík z Q2 ešte v Q1 síce Maťovi umožnilo postup ďalej, no znamenalo to, že v Q2 má Maťo už len jednu sadu a teda len jedno rýchle kolo. Drobná chyba v druhom sektore a aj ťažkosti s motorom (na ktoré sa prišlo až po kvalifikácii) znamenali, že obsadil až 12. miesto a z rovnakej priečky štartoval do oboch pretekov.

Po výbornom štarte sa Maťo posunul hneď o jednu priečku vpred a hneď vzápätí začal zvádzať drobné súboje so svojim tímovým kolegom, Srbom Dušanom Borkovićom. „Presne ako som videl na dátach po kvalifikácií, strácam aj na svojich kolegov na rovinkách, Dušan so mnou nemal žiadnu prácu. Bolo to dosť frustrujúce, som rád, že sa mi podarilo po drobnej jazdeckej chybe obehnúť Coronela a nakoniec som obsadil výborné 9. miesto,“ hovorí po pretekoch Maťo Homola a dodáva: „Toto bolo fakt asi maximum, čo som mohol z auta vyžmýkať. Tím musí skontrolovať dáta, hlavne motorové, lebo mám pocit, že niečo skutočne nie je v poriadku.”

Divočina v druhých pretekoch

Celé preteky boli poznačené množstvom kontaktov, výletov mimo trať a s tým súvisiacim výjazdom neutralizačného vozidla, ktoré bolo na trati až dva krát. Maťo Homola dokázal predbehnúť viacero jazdcov, no aj sám bol obehnutý niekoľkokrát. Vpredu jazdiaci Coronel dokonca dostal penalizáciu vo forme prejazdu boxovou uličkou za to, že pracovali na aute ešte 5 minút pred štartom, čo nie je povolené. Nakoniec však odjazdil celé preteky a v cieli získal 30 trestných sekúnd, ktoré symbolizujú prejazd, teda prejazd boxovou uličkou.

„Dnešné preteky boli nesmierne náročné. Išiel som radšej opatrne, raz to držalo, raz nie, takisto aj dážď bol raz silnejší, raz slabší,“ povedal Maťo po pretekoch. „Bolo to drsné. Sám som mal niekoľko kontaktov a krízoviek, nebolo to jednoduché. Možno som mohol byť ešte o niečo agresívnejší, ale výsledok by bol neistý. Som rád, že je to tak, ako to je. Som veľmi šťastný za 6. miesto, je to výborných 21 bodov do šampionátu,“  dodáva.