Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

100ka za 3,8 sekundy!

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše. Pod kapotou sa nachádza elektrifikované 4,0 biturbo V8. To ponúka štandardne 420 kW (571 k) a 750 Nm, pričom ostrejší variant s prívlastkom “S” prináša až 450 kW (612 k) a 850 Nm. Agilitu garantuje AMG RIDE Control+ vzduchové odpruženie s aktívnou kontrolou náklonov, AMG ACTIVE RIDE CONTROL. Tú napája práve 48-voltová sieť. Raketové zrýchlenie 3,8 sekundy (GLE 63 4,0 sekundy) zabezpečí okrem motora aj pohon všetkých štyroch kolies 4matic+ a 9-stupňová automatická prevodovka AMG SPEEDSHIFT. Podľa Mercedesu by auto malo ponúkať skvelú trakciu aj na šmykľavom povrchu. Určite ho radi vyskúšame aj na našich rolleroch, pretože z minulosti vieme, že 4matic je veľmi nekonzistentný. Aby auto spĺňalo emisné normy, z osemvalca budete mať v režime Comfort často štvorvalec. Auto vás na to upozorní na digitálnom prístrojovom štíte a funguje v rozmedzí od 1000 do 3250 otáčok za minútu. Mercedes udáva spotrebu 11,5 litra na 100 km. Maximálka je elektronicky obmedzená na 250, respektíve 280 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Už na prvý pohľad vzbudia rešpekt veľká predná maska s typickou AMG mriežkou chladiča, nafúknuté nárazníky, 21-palcové kolesá v základe (22 za príplatok), tradičné štvorcové koncovky výfuku a k tomu silueta coupé. Vo vnútri vodiča zaplaví luxus, kvalitné materiály a športové detaily. Nechýbajú športové sedačky a volant. Asistenčné systémy ostali oproti klasickému GLE nezmenené, takže si ich môžete všetky pozrieť v Alexovom videosteste.

AMG GLE 63 sa skutočne vydarilo a nevieme sa dočkať, kedy ho uvidíme naživo, najlepšie, keď rovno usadneme aj za volant.