Ako z krátkeho videa uvidíte, GLK 220CDi na rozdiel od svojho konštrukčne podstatne novšieho brata získal nielen plný počet hviezdičiek, ale pekný je aj čas jednotlivých skúšok, a teda výsledný čas potrebný pre zvládnutie všetkých 6 kombinácií straty trakcie pod jednotlivými kolesami. Mercedes GLK X204 skončil s celkovým časom hlboko pod 20 sekúnd, čo je ozaj skvelý výsledok. Samozrejme, je to do istej miery auto určené aj do terénu, na horšie povrchy a mimo bežných ciest, takže ak už má niektorý druh áut získavať v týchto testoch lepšie výsledky, sú to práve terénne autá, SUV a crossovery. Neznamená to však, že bežné cestné autá by sa mali uspokojiť s menším počtom hviezdičiek, či zásadne väčším celkovým časom v týchto skúškach. Ako už bolo veľakrát spomenuté, tento test v žiadnom prípade nepreveruje len schopnosti auta v teréne, alebo pri krížení náprav. Preveruje inteligenciu prerozdeľovania pohonu podľa aktuálnych trakčných podmienok pod jednotlivými kolesami, schopnosť, ktorú z času na čas ocení každá moderná štvorkolka aj na bežných cestách.