Michelin chce zdvojnásobiť predaj lacných pneumatík a vyzvať na súboj výrobcov dostupných čínskych pneu. V súčasnosti tvoria predaje najdostupnejších gúm 15 - 20% predajov, Francúzi plánujú zdvihnúť toto percento na 25 – 30%.  CEO Michelinu, Jean-Dominique Senard hovorí, že zvýšenie predajov by sme mali vidieť v najbližších piatich až desiatich rokoch. Na lacných pneumatikách ale nenájdeme Bibenduma. Budú ich predávať pod značkami Tigar, Kormoran a Riken. Vyrobí ich srbská fabrika a budú nimi zásobovať Európu, Rusko a Stredný Východ.

Takmer polovica všetkých importovaných pneumatík do Európy pochádza z Číny. Michelin chce skočiť nadvládu Číny a zdvojnásobiť predaje svojich najdostupnejších pneumatík, ktoré predáva pod značkami Tigar, Kormoran a Riken.

Čínske pneumatiky tvoria takmer polovicu všetkých importovaných gúm do Európy. Hlavným dôvodom ich úspechu je, samozrejme, nízka cena, ale aj ich stále sa zlepšujúca kvalita. Rob Simmons, hlavný analytik pneumatík v LMC Auto hovorí, že Číňanom prospel nový európsky systém označovania, ktorý uvádza brzdenie na mokrom povrchu, valivý odpor a hluk. „Čínske pneumatiky majú vyššie skóre hlavne za valivý odpor, čo pomáha spotrebe.“ Povedal Simmons. „Historicky mali pneumatiky v Európe dobrú priľnavosť na vode, ale horší valivý odpor.“

Michelin začal vyrábať lacné pneumatiky aj v Číne. Spojil sa s lokálnou fabrikou Double Coin a gumy predáva pod značkou Warrior. Pneu vyrobené v Číne nebudú exportovať do iných častí sveta. Senard hovorí, že Michelin nechce byť lídrom medzi lacnými gumami: „Všetky naše pneumatiky musia mať základné charakteristiky bezpečnosti.“ Dúfajme, že konkurencia prinesie zlepšenie kvality lacných pneu a atraktívne ceny, či už na strane európskych alebo čínskych gumárov.