Modernizovaný Ford Mustang predstavili ešte v januári. Dostal niekoľko štýlových, ale aj technických vylepšení, vrátane zvýšenia výkonu. No v tom čase sme presné čísla nepoznali. Atmosférický V8 s objemom 5,0 litra produkoval 307 kW (418 k) a 530 Nm. Po novom motor ponúka až 343 kW (460 k) a 570 Nm. Ford však pripúšťa, že hodnotenia účinnosti sa môžu medzi SAE v USA a DIN v Európe líšiť. Osemvalec je však určite výrazne prepracovaný.

Nový Mustang zrýchľuje ako nikdy predtým...

Motor 5,0 V8 dostal iné vysokotlakové priame vstrekovanie paliva, vďaka čomu má nielen väčší výkon, ale aj nižšiu spotrebu. Najzaujímavejším je údaj o zrýchlení. Z 0 na 100 km/h to verzia GT zvládne za menej ako 4 sekundy! To je pre auto s pohonom jednej nápravy mimoriadne dobrá hodnota. Potrebuje k tomu nielen výkonnejší motor, ale tiež nový 10-stupňový automat. Jeho prevodové stupne a rýchlosť radenia dávajú možnosť využiť maximálny potenciál motoru. O trakciu sa starajú pneumatiky Michellin Pilot Sport 4S. Špecialitou je Drag Strip režim. Ten primárne riadi správanie automatickej prevodovky a slúži výhradne na zrýchlenie v priamke, pretože práve počas radenia vznikajú najväčšie straty v drag race. Vďaka týmto zmenám zrýchľuje Mustang ako nikdy predtým.

Vylepšenia dostal tiež slabší motor 2,3 EcoBoost. Teraz má 228 kW (310 k) a 475 Nm a ak si k nemu zákazník objedá Performance Package, dostane tiež 10 st. automat, či režim Drag Strip a s nimi zrýchlenie na 100 pod 5 s.

Zdroj: Ford