Naftovým vrcholom je dvojliter BlueHDI 180 s výkonom 133 kW (180 koní) a krútiacim momentom 400 Nm. Ten je kombinovaný výhradne s 8-stupňovým automatom s hydromeničom od Aisinu.
Modernizovaný Peugeot 308

Modernizovaný Peugeot 308 prešiel len drobnými zmenami dizajnu

Modernizovaný Peugeot 308

Kombi je identické s päťdverovým hatchbackom po B-stĺpik

Najzásadnejšie zmeny v dizajne sa odohrali vpredu. Modernizovaný typ má inak tvarovaný nárazník, ktorý pôsobí agresívnejšie. Masku chladiča po novom nemá jednoduché horizontálne lamely, ale vzor, ktorý pripomína rybie šupiny na štýl SUV 3008. Znak Leva presunuli z upravenej kapoty do chladiča. Svetlomety s LED pásikom pre denné svietenie zostávajú aj naďalej od najnižšieho stupňa výbavy. Zábery zadnej časti zatiaľ automobilka neuvoľnila, ale predpokladáme, že zmeny budú opäť len kozmetické.

V interiéri nemáme čakať i-Cockpit z 3008. Záujemcom tak budú musieť stačiť analógové budíky. Infotainment podporuje Mirrorlink, Apple Car Play a Android Auto. Navigácia TomTom dokáže pracovať s aktuálnymi údajmi premávky a vďaka tomu vyberať optimálnu trasu.

Modernizovaný Peugeot 308

Nový naftový motor BlueHDI 130 plní normu Euro 6.c a zvládne aj cyklus RDE

Dôležitejšie sú však zmeny v prípade techniky. Kompaktu dopriali rovnaké asistenčné systémy, aké má  SUV 3008. Ide o automatické brzdenie (AEB), aktívne upozornenie pred vybočením z pruhu a automatický systém parkovania Visiopark 1. Ide o prvé vozidlo v skupine PSA s adaptívnym tempomatom s funkciou STOP pri automatickej prevodovke.

Modernizovaný Peugeot 308

Benzínový trojvalec PureTech 130 dostal okrem katalyzátora aj pevný časticový filter (GPF).

Z pohľadu motorizácií si môžu záujemcovia vybrať spomedzi dvoch naftových motorov a jedného benzínového. Základom je úplne nová jednotka BlueHDI 130 s výkonom 96 kW (130 koní). Výrobca zatiaľ neuviedol objem motora, ale pochválil sa, že má spĺňať Euro normu 6.c. Tento motor tak dokáže prejsť aj reálnym cyklom RDE.

Naftovým vrcholom je dvojliter BlueHDI 180 s výkonom 133 kW (180 koní) a krútiacim momentom 400 Nm. Ten je kombinovaný výhradne s 8-stupňovým automatom s hydromeničom od Aisinu. Pred faceliftom bola k dispozícii len 6-rýchlostná automatická skriňa.

Jediným benzínovým motorom je trojvalec PureTech 130 s výkonom 96 kW (130 koní) kombinovaný so 6-stupňovou manuálnou skriňou. Agregát prešiel zásadnými zmenami tak, aby dosahoval nízke emisie aj pri reálnom používaní. Spaliny prechádzajú okrem katalyzátora aj časticovým filtrom. Ten zachytáva mikročastice, ktoré vznikajú pri priamom vstrekovaní pod vysokým tlakom.