Doba sa mení a s ňou prichádzajú aj noví hrdinovia. Časy veľkoobjemovým benzínových osemvalcov sú nenávratne preč a pred „smrťou“ ich už neochráni ani ich až ikonický imidž. Ekológia zavelila jasný smer a na scénu prichádzajú papierovo rovnako výkonné hybridné pohony. Najnovšie k ústupu zavelilo už aj Bentley.

Motorom 6.75 V8 sa na prelome tisícročí pýšil aj tento Bentley Arnage Red Label (turbodúchadlo Garrett T4 mu zabezpečilo max. krútiaci moment až 835 Nm).

Koniec po 61 rokoch

Automobilka Bentley definitívne ukončila výrobu legendárneho osemvalca 6.75 V8. Stalo sa tak po 61 rokoch, odkedy sa objavil na trhu. Práve v roku 1959 totiž prišiel veľký motor V8 L-series, ktorý v tom čase nahrádzal radový šesťvalec. V najvyšších poschodiach automobilového priemyslu totiž panovala presne opačná atmosféra ako dnes – čím väčší, tým prestížnejší a lepší. Posledná evolúcia motora 6.75 V8 bola k dispozícii v superluxusnom sedane Mulsanne. A s krútiacim momentom 1100 Nm a výkonom 530 koní to veru bola veľkolepá rozlúčka. Podľa automobilky sa osemvalec nedočká žiadneho nástupcu, jeho miesto zastúpi vyvíjaný hybridný pohon, prípadne koncernové motory 4.0 V8 a 6.0 W12 pochádzajúce z dielní VW.