autoSlalomShow Cup Dunajská Streda, dva dni medzi kužeľmi

Absolútny víťaz, Patrick Mayer na VW Golf I

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Aby to pretekári nemali také jednoduché, bola pre nich každý deň pripravená iná trať. V sobotu išli proti smeru hodinových ručičiek a v nedeľu zase v smere. Po oba dni mali jazdci na programe tréningovú a tri ostré merané jazdy, z ktorých do výsledkov započítavali dve lepšie. Sobotná trať merala 1800 m a mala 24 bránok. Tá nedeľná nebola to isté z opačnej strany, ale organizátori bránky posunuli a trať predĺžili  na 1960 m. Obidve trate boli rýchle a každá mala svoje čaro.

autoSlalomShow Cup Dunajská Streda, dva dni medzi kužeľmi

Najrýchlejšia slalomová 1,6-ka, Michal Novák, Citroën Saxo VTS

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V štartovom poli nebola núdza o poriadne slalomové mašiny i skvelých pretekárov. Spomeňme napríklad veľmi rýchleho Pavla Bučeka na Tiger Racing SuperSix, Miroslava Tichého na Caterhame CSR260, super rýchleho Rakúšana Patricka Mayera na prekopanom VW Golf I, či najrýchlejšieho pilota na 1,6-ke, Michala Nováka s Citroënom Saxo VTS.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Víkendu prialo aj počasie, po oba dni to skôr pripomínalo júl či august ako polovicu mája. Asfalt bol horúci, pneu lepili a jazdci to aj využili. V sobotu v absolútnom poradí zvíťazil Patrick Mayer na VW Golf I, pred Pavlom Bučekom na Tiger Racing SuperSix a Miroslavom Tichým na Caterhame CSR260. V nedeľu na stupňoch víťazov doplnil prvého Mayera a druhého Bučeka, Tihamér Balogh na Suzuki Swift.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Výsledky Sobota

Absolútne poradie:

  1. Miesto Patrick Mayer – VW Golf I (E2) – 2:57,19
  2. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix (E2) – 2:58,93
  3. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (E3) – 3:01,22

A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm:

  1. Miesto Matej Dvorský – Škoda 105 – 3:18,50
  2. Miesto Marián Rybár – Nissan Micra – 3:20,54
  3. Miesto Filip Melicher – Honda Civic – 3:20,63

A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm:

  1. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:12,11
  2. Miesto Zdenko Gergel – Citroën Saxo VTS – 3:15,03
  3. Miesto Juraj Kóssi – Honda Civic – 3:16,42

A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm:

  1. Miesto Edo Bednarik – Renault Clio RS – 3:12,50
  2. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 3:13,94
  3. Miesto Tibor Gloznek – Seat Ibiza – 3:20,36

A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm:

  1. Miesto Matej Farkaš – Audi 90 Quattro – 3:12,56
  2. Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza WRX – 3:12,73
  3. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 3:13,09

E1 – Špeciál do 1600 ccm:

  1. Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 3:21,11
  2. Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic – 3:21,67
  3. Miesto Peter Suríni – Peugeot 106 – 3:25,40

E2 – Špeciál do 2000 ccm:

  1. Miesto Patrick Mayer – VW Golf I – 2:57,19
  2. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 2:58,93
  3. Miesto Ján Poláček – Honda S2000 – 3:06,41

E3 – Špeciál nad 2000 ccm:

  1. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 3:01,22
  2. Miesto Tomáš Debnár – BMW 330i E46 – 3:07,77
  3. Miesto Peter Sliacky – BMW 323ti – 3:11,20

Open:

  1. Miesto Tihamér Balogh – Suzuki Swift – 3:04,30
  2. Miesto Robert Pastor – Fiat – 3:06,16
  3. Miesto Július Radič – Peugeot 106 Ninja – 3:19,46

Výsledky Nedeľa

Absolútne poradie:

  1. Miesto Patrick Mayer – VW Golf I (E2) – 3:08,79
  2. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix (E2) – 3:09,12
  3. Miesto Tihamér Balogh – Suzuki Swift (Open) – 3:10,81

A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm:

  1. Miesto Michal Klenko – Honda Civic – 3:30,13
  2. Miesto Filip Melicher – Honda Civic – 3:31,22
  3. Miesto Marián Rybár – Nissan Micra – 3:33,53

A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm:

  1. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:25,35
  2. Miesto Juraj Kóssi – Honda Civic – 3:27,69
  3. Miesto Tomáš Klásek – Honda Civic - 3:31,92

A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm:

  1. Miesto Miloš Polakovič – Honda Integra Type R – 3:24,64
  2. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 3:25,82
  3. Miesto Martin Rehák – Alfa Romeo 147 JTD – 3:31,83

A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm:

  1. Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza WRX – 3:22,44
  2. Miesto Matej Farkaš – Audi 90 Quattro – 3:22,58
  3. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 3:22,74

E1 – Špeciál do 1600 ccm:

  1. Miesto Matúš Urík – Peugeot 106 – 3:25,26
  2. Miesto György Czang – Lada 2107 – 3:32,07
  3. Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic – 3:32,46

E2 – Špeciál do 2000 ccm:

  1. Miesto Patrick Mayer – VW Golf I – 3:08,78
  2. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 3:09,12
  3. Miesto Ján Poláček – Honda S2000 – 3:13,36

E3 – Špeciál nad 2000 ccm:

  1. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 3:11,04
  2. Miesto Ladislav Pakši – BMW 6 – 3:33,95
  3. Miesto Roland Mogyoros – BMW E30 – 4:18,41

Open:

  1. Miesto Tihamér Balogh – Suzuki Swift – 3:10,81
  2. Miesto Robert Pastor – Fiat – 3:19,23
  3. Miesto Július Radič – Peugeot 106 Ninja – 3:26,59