Auto držalo ako pribité, čím rýchlejšie som išiel, tým lepšie fungovala aerodynamika. Mal som väčší prítlak. Aj preto sa mi podarilo zajazdiť s Pragou svoj osobný rekord 2:07,88, čo je zatiaľ 3. naj čas s Pragou na Slovakia Ringu.

Testy prebehli minulý štvrtok 6. júna. Reprezentant v Majstrovstvách Európy cestovných automobilov (FIA ETCC) Maťo Homola sedel v na prvý pohľad úzkom, v skutočnosti však dostatočne priestrannom a účelnom kokpite Pragy R1 zhruba 45 minút. A už počas druhého kola sa v ňom cítil ako doma!

„Takmer okamžite som si bol autom istý a mohol som jazdiť celkom rýchle časy. Prekvapila ma citlivosť riadenia, fantastické brzdenie a efektívna aerodynamika. V porovnaní s autom, s ktorým jazdím Majstrovstvá Európy, som sa musel začať správať úplne inak," vysvetľoval po jazde 18-ročný talentovaný pilot. „Auto držalo ako pribité, čím rýchlejšie som išiel, tým lepšie fungovala aerodynamika a mal som väčší prítlak. Aj preto sa mi podarilo zajazdiť s Pragou svoj osobný rekord na tejto trati (2:07,88) čo je mimochodom tretí najlepší čas, ktorý sa s Pragou podarilo dosiahnuť na Slovakia Ringu. Podľa mňa je to perfektné pretekárskej auto aj pre začínajúcich jazdcov, ktorí hľadajú pretekárske náradie po opustení sveta motokár. Nielen z pohľadu jazdných vlastností, ale aj prevádzkových nákladov, ktoré sa veľmi približujú nákladom v motokárach. Praga postavila skvelé, úžasné auto. Musím sa veľmi pekne poďakovať Dušanovi Malému a celému tímu za možnosť odviezť sa v ňom."

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov