Panoramatický pohľad na halu

Panoramatický pohľad na halu

Panoramatický pohľad na halu z iného uhla

Panoramatický pohľad na halu z iného uhla

Nestáva sa mi často, aby som mal na opis situácie problém nájsť správne slová. No pri aktivitách KartOne Aréna začínam na tento problém narážať. Za len 18 mesiacov má za sebou toľko zmien a zlepšení koľko iné haly nie len na Slovensku, ale dokonca ani v Rakúsku neurobia za 5 rokov! Môžete 3x hádať, kto sa z hyperaktivity majiteľa a úzkeho tímu spolupracovníkov môže tešiť najviac. (PS: MY VŠETCI!)


Ak činnosť KartOne Arény nesledujete pozornejšie, prípadne vôbec, skúsim v kocke zosumarizovať základné a zásadné zmeny:

október 2011 - neoficiálne otvorenie, prvé jazdy pozvanej verejnosti, trať dlhá 476 m
november 2011 - oficiálne otvorenie (17 ks 9k, úplne nových motokár Sodikart RX7)
december 2011 - 5ks Sodi Fun Kid 5,5k motokár pre deti
apríl 2012 - predĺženie trate na 505 m (zrýchlenie dvoch úsekov, uľahčenie predbiehania)
október 2012 - špeciálne pre preteky 17 ks Sodikart RX8 s dovažovaním + prejazdová váha
december 2012 - nový softvér časomiery - prehľadnejšie výsledky a nové možnosti spracovania
marec 2013 - komplexná prestavba (6 variant) + zväčšenie balkónika a výhľadu na trať z baru

Zmeny v KartOne Aréne prichádzajú tak často a rýchlo, až je pre jej fanúšikov náročné ich sledovať a zvyknúť si na ne. Ale to je skvelé, tu prosto nuda a stereotyp nehrozia!

Toto sú len fakty bezprostredných zmien v hale KartOne. Nehovoria o tom, koľko samostatných pretekových sérií rôznych formátov, rozsahu a dĺžky tu vzniklo. Kým tie by sa aj spočítať dali, oveľa ťažšie by bolo zrátať všetkých nových nadšencov a fanúšikov gokartingu, v ktorých nadšenie a záľubu pre tento motoršport zapálila práve vysoká úroveň, profesionalita a prístup ľudí z K1A.


Pri najnovšej zmene sa ešte pristavím, lebo skutočne stojí za pozornosť. Nová trať je premiestnením a zmenšením depa až o 65 m dlhšia. Jej súčasná dĺžka vo verzii 3 je až 570 m! Adekvátne tomu sa aj predĺžili časy v priemere o 5 sekúnd z cca 44 s na 49 s v prípade najlepších jazdcov. Schémy jednotlivých riešení tratí, ktoré chcú v K1A námatkovo pre pestrosť meniť nájdete nižšie.

Aktuálne rekordy trate vo verzii 3 v klasickom smere jazdy sú 49,67 na dovažovacích bielo-čiernych kárach a dokonca 49,14 na oranžovo-čiernych kárach určených pre verejnosť.

Nová trať nie je len dlhšia, ale zas o stupeň zábavnejšia, náročnejšia a na dvoch úsekoch rýchlejšia než doposiaľ. Z baru je na ňu vďaka veľkým oknám oveľa lepší výhľad a prospelo aj podstatné predĺženie balkónika pre divákov/tímových kolegov. Prestavbe padol za obeť tunel, ktorý bol doposiaľ typickým prvkom KartOne Aréna, no som presvedčený, že v záujme nových zmien nikomu veľmi chýbať nebude.


Ak ste doposiaľ v KartOne Aréna ešte neboli jazdiť, čo najskôr svoj motoristických prehrešok napravte. Je to skutočne jedinečné miesto na špičkovej úrovni vo všetkých smeroch, ktoré nie len obstojí, ale aj predčí v porovnaní s halami v širokom-ďalekom okolí Bratislavy a vlastne Slovenska.

KartOne Aréna - verzia trate 1 (560 m)

KartOne Aréna - verzia trate 1 (560 m)

KartOne Aréna - verzia trate 2 (565 m)

KartOne Aréna - verzia trate 2 (565 m)

KartOne Aréna - verzia trate 3 (570 m)

KartOne Aréna - verzia trate 3 (570 m)