Trhač nielen asfaltu

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

To, že nie je vo vrcholovej kategórii, však neznamená, že nevzbudzuje rešpekt. Rovnako, ako sériové Polo GTI, aj pretekárska verzia má pod kapotou štvorvalcový turbomotor, ale s objemom 1,6 litra. Produkuje 272 koní a 400 Nm, ktoré posiela na všetky štyri kolesá. Spolu s krátkou 5-stupňovou prevodovkou a hmotnosťou 1320 kg dosiahne zrýchlenie z 0 na 100 za 4,1 sekundy na akomkoľvek povrchu. Do rúk zákazníkov sa dostane v druhej polovici budúceho roka.

Omladený bojovník

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Okrem Pola R5 svetu predstavili aj vynovený VW Golf GTI TCR. Ten sa po víťaznej sezóne 2017 dočkal modernizácie, po ktorej je ešte silnejší ako kedykoľvek predtým a takisto bude bližšie sériovému modelu, najmä čo sa týka vzhľadu. V roku 2017 priviezol Jeana Karla Vernaya k titulu majstra v sérii TCR. Volkswagen Golf GTI TCR tiež získal titul auto roka šampionátu. Okrem samotnej série víťazil aj v ostatných šampionátoch, ktoré prijali predpisy TCR. Golf GTI TCR disponuje 2,0 litrovým motorom, ktorý 350 koní posiela iba na prednú nápravu prostredníctvom sekvenčnej prevodovky. A na rozdiel od Oplu našinca Maťa Homolu disponuje aj veľmi dobrou spoľahlivosťou. Čo myslíte, mal by Maťo zmeniť (opäť) značku?