Pre časovú zaneprázdnenosť nestihol predsezónne testovanie. Nehovoriac o tom, že si takmer nedokázal nájsť čas pripraviť Mazdu MX5 na novú sezónu. Predné brzdy prišli len deň pred pretekmi, narýchlo zbúchaná geometria, neutešivé počasie, upršaný tréning, mokrá kvalifikácia aj prvé preteky...

No už tréning ukázal, že auto funguje lepšie než kedy predtým. Vďaka motoru, ktorý má o necelých 5 koní viac ako pred rokom (samozrejme v rámci limitu), dobre zriadená geoška a trafené tlaky v pneu ukázali, že auto dokáže nielen fungovať, ale aj konkurovať. Rasťo bol najrýchlejší nielen v tréningu, ale aj v kvalifikácii a vyhral prvé preteky dňa.

Pri tvorbe pravidiel na sezónu 2018 sám spoluinicioval medzipretekové náhodné kontroly, stalo sa mu osudným, že v aute zabudol starý vzduchový filter. Keďže mal 2x prvé miesto, technickí komisári si ho automaticky vzali pod lupu. Ukázalo sa, že pre minuloročný vzduchový filter, ktorý je po novom proti predpisom, je odsúdený na trest. Vylúčenie zmiernili na štart z posledného miesta pre preteky č. 2. To je úvod k nasledovnému videu, na ktoré sa veru dá pozerať.

Rasťo SZALAY z DOVOZY.SK sa napriek II. miestu v kvalifikácii v rámci trestu objavil na konci štartového poľa. Po typickom letmom štarte druhých pretekov JOPI SlovakiaRing série InterCars MX5 Cup 2018 sa za čosi viac než pol kola prepracoval na prvé miesto, kde až do konca pretekov vydržal a znova vyhral. Rasťo SZALAY vďaka skvelým výsledkom vedie priebežné poradie po prvých dvoch pretekoch s 55 bodmi

Výsledky a ďalšie info o MX5 Cup