Prestavba tohto Mustangu Coupe trvala rok. Vznikla 1000 koňová beštia v karosérii fastback. Timeles Kustoms namontovali na V8 z verzie GT350 kompresor a dve turbá. Úpravám sa nevyhol ani podvozok, presnejšie, tuningu sa tu nevyhlo skoro nič. Zásadne zmenili aj karosériu, hlavne predné blatníky. Podvozok, presnejšie tlmiče pochádzajú z Corvette. A práve pri týchto dvoch bodoch sa nejeden milovník Mustangov chytá v zlosti za hlavu.

Spoľahlivým poznávacím znakom je červený interiér...

U mnohých použitých komponentov hľadali inšpiráciu v slávnych mašinách. Podvozok Mustangu disponuje nastaviteľnými tlmičmi z Corvette. Karosériu fastback dopĺňa zadný difúzor, podobný Ferrari F430. V8čka sa nevyhla okrem prepĺňania ani ďalším konštrukčným úpravám. S GT350 zdieľa hlavy valcov, kľukový hriadeľ dodalo športové oddelenie Fordu. Ďalej sú súčiastky robené na mieru - piesty, ojnice, medzichladiče, palivové čerpadlo a špeciálne ladený výfuk. Rovnako je špeciálna aj sekvenčná prevodovka. Karbónkeramické brzdy sú od Bremba. Vzadu nájdeme štvor- a vpredu šesťpiestikové strmene. Výkon putuje cez 6-stupňovú prevodovku na zadné kolesá s rozmermi 355/30 R19. Auto spomaľujú masívne karbónkeramické brzdy. V zákrute vodiča podržia športové sedačky Sparco a o jeho bezpečnosť sa stará sofistikovaný rám. A verili by ste, že má aj klímu? Ak rozumiete amerikančine a máte chvíľu čas, pozrite si jedno z ďalších videí známej série Jay Leno's garage, v ktorej priamo tvorca tento bláznivý Mustang predstaví detailne.

Zdroj: Carscoops