Peugeot 406

406ka jednoznačne ťažila z úspechu 405ky. Phase1 z nej tvarovo vychádzala. Phase2 majstrovské dielo dotiahla do dokonalosti. Dlhým čírym predným svetlám pekne sekundovali modernizované celočervené koncové lampy s jemným, skoro vodorovným prúžkom vo farbe karosérie. Koncom série 6 šiel dizajn a spoľahlivosť značky dolu vodou. Teraz sa zdá, že sa pomaly znova uberajú lepším smerom. Snáď im to vydrží.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Škoda Octavia I

Modernizácie Octavie sú kapitoly same o sebe. Zatiaľ čo pri jednotke (v modernej histórii značky) sa vydaril, v dvojke ju mnohí kritizujú (mne sa pritom páči viac), a pri trojke mi podľa predbežných fotiek napadne len výrok účastníka reality show „selé zle“. Octavia I po modernizácii s balíkom RS (nárazník, decentný zadný spojler a 17 palcové papučky) vyzerá aj po rokoch stále fajn. Môžem kľudne prehlásiť, že zo škaredého kačiatka vyrástla pekná labuť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

VW Touareg

Prvý Touareg sa mi spočiatku nepozdával. Vyzeral ako mastodont. Veľký, ťažký, nudný. K tomu zvyčajne fádna farba. Kombinácia, ktorá oko nezaujme. Pre slovenskú fabriku VW však bol významný. V poradí len druhé SUV (alebo ak chcete off-road) od VW montovali len v Bratislave. Úprava prišla v roku 2006. Krivky jemne zaokrúhlili a pomohli Touaregu, aby vyzeral viac k svetu. V modrej farbe vo verzii R50 vzbudí pozornosť aj pred divadlom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Audi A4 B6 a B7

A4 B6 prišla ako nástupca elegantnej B5-ky. Predné partie odpovedali vtedajšej dizajnovej filozofii značky. Tvar zadných svetiel v mojich očiach prepískli. Nehovorím, ako celok to je podarené auto, ale modernizácia na typ B7 Audi A4 pomohla. Zmenili hlavné partie, podčiarkli športovosť. Keďže vo výrobe sa dlho neohriala, a na starej technike morálne skoro zostarla, z B7 neskôr urobili Seat Exeo, aby výrobné kapacity navyšli úplne navnivoč.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

VW Passat B5 a B5.5

Rozdiel medzi Passatom B5 a B5,5 je asi taký istý ako pri starších B3 a B4, alebo pri predposlednej generácii. Základné kontúry karosérie ostali rovnaké, ale už na pohľad auto vyzerá z vonku úplne inak. Interiér sa odlišoval iba v jemných detailoch. Tejto konzervatívnej filozofie sa VW drží desiatky rokov. A je spoločná pre všetky modely. Modernizácia z B5 na B5,5 bol pre Passat jeden z najlepších krokov, aký vo svojej dlhej histórii mohol spraviť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

BMW radu 7 E65

BMW radu 7 s označením E65 je historicky jednoznačne najškaredšia. Hnevajte sa na mňa, alebo nie, je to tak. Chceli niečo extravagantné, športové, zaujímavé. Ale jednoducho to nevyšlo. V Bavorsku si to chvalabohu uvedomili dostatočne skoro a po necelých 4 rokoch prišli s faceliftom. Myslím, že im museli horieť "perá“, aby z pôvodného auta spravili niečo krajšie, elegantné a reprezentatívne. Podľa mňa sa celkom podarilo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov
KTORÁ MODERNIZÁCIA SA VYDARILA NAJVIAC?
  • Peugeot 406 ( 21% )

     

  • Škoda Octavia 1 ( 32% )

     

  • VW Touareg ( 3% )

     

  • Audi A4 B6 a B7 ( 9% )

     

  • VW Passat B5 a B5.5 ( 6% )

     

  • Bmw 7er E65 ( 29% )

     

Odpovedalo 236 ľudí