Všetkých sedem motorov budú spĺňať emisnú normu Euro6, pričom už v základe budú vybavené systémom štart/stop a rekuperáciou brzdnej energie. Do malého auta malé motory, takže zástupca dízlových agregátov je 1,4 TDI a dva benzínové sú 1,0 MPI a 1,2 TSI. Dízel, ktorý už nájdeme i v VW Polo, bude k dispozícii v troch výkonových stupňoch. Najslabší ponúkne zákazníkovi 55 kW (75 k), stredný 66 kW (90 k) a najsilnejší 77 kW (105 k). Spotreba paliva nebude výrazne odlišná od motorov v Pole, no na papieri vyzerá zaujímavo. Najslabší agregát vo verzii Greenline si vypýta len 3,1 litra, k čomu má dopomôcť i použitie pneumatík s nízkym valivým odporom a aerodynamicky optimalizovanou karosériou (tie ostatné také vari nie sú?). Ostatné budú smädnejšie len o málo, vrcholné verzie majú mať spotrebu 3,4 l/100km. No na tak úsporný motor si budeme musieť ešte nejaký piatok počkať, na trh ho uvedú až ku koncu roku 2015.

Výkon u benzínových motorov bude tiež podobný tým v VW Polo. Litrový trojvalec MPI bude trhať asfalt s výkonom 44 kW (60 k) alebo 55 kW (75 k). Väčší štvorvalec 1,2 TSI s prepĺňaním bude produkovať 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k), pričom u tohto motoru môžu zákazníci čakať prevodovku DSG. Suma sumárum nová Fabia bude úspornejšia o 17% vďaka modernizovaným motorom a najmä nižšej hmotnosti. Verzia s 1,0 MPI motorom má v základe vážiť pekných 980 kg.

zdroj: autoforum.cz