Ako sme už niekoľkokrát ukázali na obrázkoch konceptu, maskovaného prototypu, alebo uniknutých nákresoch pre potreby registrácie na úradoch pre ochrannú známku, BMW Z4 má typické tvary športiaku s pohonom zadných kolies. Dlhá predná kapota, zásadne sklopené čelné sklo, zadná časť, ktorá trochu pripomína už nevyrábané BMW radu 6 Cabrio, no ešte viac novinku BMW rad 8, čo je úplne v poriadku. Všimnite si veľké žiabre v predných blatníkoch a rovnako tie v zadnom nárazníku.

Najvýkonnejší model z dielne M Performance má agresívny dizajn diskov a modré strmene výkonných oceľových kotúčových bŕzd. Zaujímavé sú žiabre aj v zadnom nárazníku. Snáď budú funkčné, nielen dizajnérske. Pod ním sú ozaj veľké koncovky výfukov na každej strane, medzi ktorými je už na pohľad funkčný difúzor. 

Vnútri nie je o nič menej zaujímavé. Vodič má pred sebou športový 3-ramenný volant a nový tvar plne grafického LCD prístrojového panelu, rovnakého ako má nedávno predstavené športové BMW radu 8. Takmer rovnaká je aj stredná časť okolia nového dizajnu voliča prevodovky a ovládania iDrive. Je tu bezdrôtová nabíjačka mobilov, USB port a volič jazdných režimov.

Aktuálne najvýkonnejšia verzia Z4 M40i má pod prednou kapotou 2x prepĺňaný radový 3-litrový 6-valec s max. výkonom 283 kW (380 k). Táto verzia bude mať samozáverný diferenciál, adaptívne tlmiče a o 10 mm nižšiu svetlú výšku ako ostatné menej výkonné verzie roadstera pre nové desaťročie. Podrobnosti o aute očakávame presne o týždeň, vo štvrtok 23. augusta, pri oficiálnej premiére.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Takto vyzerá BMW Z4 Concept z roku 2017

Takto vyzerá BMW Z4 Concept z roku 2017