Žiadne dizajnové excesy

Dizajnovo môžeme stále hovoriť o štandardne vyzerajúcej X3. Laik by ju dokonca ani nemusel odlíšiť od verzie so spaľovacím motorom. Prítomnosť elektrického motora prezrádzajú zaslepené obličky s modrým podfarbením. Modrá, ako symbol divízie i, sa nachádza aj na bočných prahoch a zadnom nárazníku. Menšie sú aj nasávacie otvory a po stranách môžeme vidieť horizontálne otvory, ktoré slúžia aerodynamike. Fotografie nám ponúknu aj pohľad na zadnú časť. Tá takisto neexperimentuje a samozrejme žiadne výfuky neuvidíme. Najväčším poznávacím znakom budú nové disky kolies.

Elektromotor má maximálny výkon 210 kW (286 k) a 400 Nm. Ten posiela na zadné kolesá. Využiteľná kapacita akumulátoru je 74 kWh, vďaka čomu poskytuje dojazd na úrovni 440 km podľa WLTP, kombinovaná spotreba by mala byť menej ako 20 kWh/100 km. Predstavenia by sme sa mali dočkať v najbližších týždňoch.

Zdroj: cochespias