Nová Insignia sa nateraz zriekla písmeniek OPC, najšportovejší model je tak Insignia GSi. Aby to nebolo také jednoznačné, do ponuky GSi pridali nielen zážihový, ale aj vznetový biturbo diesel s maximálnym výkonom 154 kW (210 k). Či to na športovejšie zvezenie stačí, to už nechám na prípadných záujemcov. Interiér však môžu v oboch prípadoch obohatiť nové športové sedadlá s certifikátom AGR.

Športové sedadlá s množstvom komfortných funkcií sú voči tiež športovým sedadlám v Corse ľahšie o 4 kg.

Výhodou nových sedadiel je tiež plná vybavenosť v oblasti komfortu. Teda nebudete v nich po 100 km nadávať na príliš „tvrdé sedenie“, k dispozícii bude tiež vyhrievanie, odvetrávanie alebo masážna funkcia. K tomu všetkému pridávajú certifikát AGR alebo integrované hlavové opierky.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zákazník si bude môcť vybrať z dvoch kombinácií kože a vždy dostane na opierku chrbta logo GSi. Príplatok na nemeckom trhu je 2 600 eur, u nás nie je zatiaľ GSi k dispozícii. Ak sú v bežných vozidlách za príplatok športové sedadlá, málokedy majú všetky komfortné funkcie a zas naopak, komfortné sedadlá nemajú športové vedenie. Opel upozorňuje tiež na nízku hmotnosť. Zatiaľ čo športové sedadlo v Corse OPC váži 28 kg a nemá prakticky žiadne komfortné funkcie, v novej Insignii GSi so všetkými komfortnými funkciami váži len 26 kg. A čo vy, majitelia vozidiel Opel, vybrali ste si svoj model radšej so sedadlami s certifikátom AGR?

Zdroj foto: Opel

Logo GSi je na chrbtovej časti oboch predných sedadiel.