O novom Subaru WRX sme písali naspäť v novembri, a musíme len konštatovať, že STi má našťastie v porovnaní s WRX naozaj šmrnc a agresívnejší dizajn. WRX v červenej farbe, v ktorej auto predstavili, vyzeralo ako "60-ročná suseda v papučiach", no STi-čko v klasickej kombinácii modrý lak / zlaté disky má s väčšími ráfikmi úplne iný výraz. Zatiaľ vám toho o aute príliš nevieme povedať, von sa dostali iba fotky, bez komentára. No špekuluje sa, že pod kapotou STi zákazníci nájdu 2,5-litrový motor s protibežnými piestami posilňovaný turbom. To vo výsledku môže robiť tradičných 224 kW (300 k) s krútiacim momentom 393 Nm. K tomu pribalia ostatné finesy ako úpravy podvozku, zníženie hmotnosti atď. Otázka je otvorená i ohľadom prevodovky, Subaru môže STi vybaviť dvojspojkovým automatom s pádlami pod volantom. No v hre je i šesťstupňový manuál.