Pre mnohých bude rozhodne prekvapením tvar karosérie. Väčšina z vás registruje, že nadupanú 135i predošlej generácie bolo možne dostať iba v prevedení Coupe. Ako vidíte, v prípade novej generácie sa zdá, že prepĺňaný priamovstrekový radový trojlitrový šesťvalec 35i sa dostane aj do karosérie hatchback. Agresívny design zmenených nárazníkov, sfarbenie, či na pomery jednotky neobvyklé riešenie pre dvojite koncovky výfuku dávajú jasne najavo, že v tomto prípade sa rozhodne nebude jednať o nejakú verziu pre ekológov.

Motor známy pod označením N55B30 v súčastnosti vystupuje v rámci značky okrem X1-ky a aktuálnej verzií jednotky (aj to je očividne len otázka času) v úplne všetkých súčasne vyrábaných BMW. V súčasnosti ho poznáme v niekoľkých výkonových verziách od 225 kW do 250 kW. Samozrejme, BMW nie je len o veľkých výkonoch pod kapotou. Kompletnou modifikáciou prešiel systém pruženia a brzdenia. Presne tak ako to bolo v prípade Performance parts doteraz pri ostatných typoch od tohto nemeckého výrobcu. Predpokladám, že koncept 135i bude stáť blízko nových modelov M550d a X5/X6 M50d, aby to uspokojilo pohoršených fandov značky z dízlových modelov M :-)