Stovka do 4,7 sekundy

Preplňovaný radový 6-valcový motor Toyoty Supra vyvinuli v BMW. Jeho maximálny krútiaci moment má byť 500 Nm a umožní zrýchlenie na 100 km/h do 4,7 sekundy. Predtým sa hovorilo o štvorvalci s objemom 2,0 litra a výkonom 251 k. Ten však vylúčený nie je, mohlo by ísť o základný motor v ponuke. Hmotnosť vozidla má byť necelých 1500 kg.

Luxusné superauto

Z neoficiálnych informácií tiež vyplýva, že Supra dostane 19-palcové disky. Interiér má byť na úrovni Lexusu a zahŕňať digitálnu prístrojovú dosku, priehľadný head-up displej, volant a multimediálny displej od BMW. K dispozícii bude aj navigácia a systémy aktívnej bezpečnosti vrátane systému predchádzania kolíziám, systému na udržanie vozidla v jazdnom pruhu a parkovacieho asistenta. Informácie naznačujú, že Toyota vyvinula novú plaketu s logom Supra a na zadnej strane bude umiestnené sivo-červené logo GR.

Toto je 4. a zatiaľ ostatná generácia legendárnej Toyoty Supra z roku 1994

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Toyota Supra už existuje v pretekárskej verzii

V marci na ženevskom autosalóne predstavili pretekársky koncept (na obrázkoch vyššie), ktorý naznačil odhodlanie Toyoty priviesť späť k životu kultový model značky. Toyota GR Supra Racing Concept je dvojdverové kupé s pohonom zadných kolies a motorom umiestneným vpredu, vyrobené z ľahkých kompozitných materiálov. Vozidlo má znížené predné a zadné zavesenie, pretekársky výfuk, pretekárske disky BBS a pneumatiky Michelin. Brzdová sústava využíva pretekárske strmene a kotúče  Brembo Racing. V pretekárskej kabíne sa nachádza klietka proti prevráteniu, sedadlá a bezpečnostné pásy PMP a športový volant na špeciálnom stĺpiku s radiacimi páčkami.