Jazdiť podľa predpisov sa nedá vždy. Keď už predpisy porušujete schválne, vedome a opakovane, majte v sebe aspoň POKORU!

Tu je konkrétny prípad, ktorý zachytil cyklista na bratislavskej hrádzi. Veľa vodičov si tadiaľ skracuje cestu, aby sa vyhli kilometrovým kolónam v čase dopravnej špičky. Podľa komentárov zverejnených pod videom má ísť dokonca o právnika z priľahlej dediny. 

Z oblasti určenej na oddych, šport a relax sa stáva cesta I. triedy?! Prečo to nerieši polícia? Námatkové kontroly na podnet občanov riešia, ale všetko sa ustrážiť nedá. Prípadov je stále viac a viac. Vodiči sú tak drzí, že nemajú problém použiť jednosmerky či chodníky. O vyhradených jazdných pruhoch pre autobusy radšej ani písať nebudem. Je doslova šťastie, že v Bratislave majú električky úzky rozchod. Mnoho vodičov by tak po vzore "ruských" kolegov bolo schopných jazdiť práve po koľajach aj za cenu, že by medzi nimi ostali "na bruchu".

Najsmutnejšie na videu je, že vodič používa hrádzu vedome a za svet nechce priznať chybu. Správa sa vulgárne, arogantne a cíti sa byť ukrivdený. Je to hanba.

Celkom pobavil komentár na jednej stránke na sociálnej sieti:
"ak by som bol pravnik a jazdil by som na fabii, tiez by som bol furt podrazdeny..." :)

UPOZORNENIE: Jazyk vo videu obsahuje mimoriadne vulgárny prejav!

Dnes sa pozrieme na konkrétny príklad, ktorý zachytil cyklista na bratislavskej hrádzi. Veľa vodičov si tadiaľ skracuje cestu, aby sa vyhli niekoľkokilometrovým kolónám v čase dopravnej špičky. Podľa komentárov zverejnených pod videom sa má jednať dokonca o právnika z priľahlej dediny. 

 

Z oblasti určenej na oddych, šport a relax sa rázom stáva cesta prvej triedy, ba dokonca niekedy až diaľnica. Pýtate sa, prečo to nerieši polícia? Námatkové kontroly na podnet občanov riešia, ale vždy a všetko sa ustrážiť nedá. Prípadov je stále viac a viac. Vodiči sú tak drzí, že nemajú problém poziť jednosmerky, či dokonca chodníky. O vyhradených jazdných pruhoch pre autobusy radšej ani písať nebudem. Je doslova štastie, že v Bratislave majú električky úzky rázvor. Mnoho vodičov by tak po vzore "ruských" kolegov bolo schopných jazdiť práve po koľajách, aj za cenu, že by medzi nimi ostali stáť.