Kompletne všetky autá novej limitovanej edície dostanú jednotný vonkajší vzhľad. Pôjde výlučne o kupé lakované farbou Nardo Grey, postavené na nových 20-palcových čiernych diskoch, s adaptívnymi diódovými svetlami a Aerokitom.

Jeho súčasťou je pevné zadné krídlo, lamely po stranách predného nárazníka, prepracovaný zadný difúzor a hromada ďalších úprav, až je skoro škoda, že sa podobným spôsobom automobilka nepozrela aj na techniku pod prednou kapotou.

Teda nie že by na 2,5-litrovom preplňovanom päťvalci TFSI bolo niečo v neporiadku. Má 400 koní, 480 Nm a v kombinácii so 7-stupňovým S tronicom a pohonom oboch náprav auto zvládne šprint z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a vďaka posunutému obmedzovaču je schopné rozbehnúť sa na 280 km/h.

Háčik je len v tom, že o niečo novšie RS3 má maximálny krútiaci moment zvýšený na rovných 500 newtonmetrov a aspoň symbolických pár koní navyše by urobilo edíciu Iconic ešte o niečo žiaducejšou.

Vo výbave kupé s pohotovostnou hmotnosťou 1475 kg nájdete tiež športový podvozok s adaptívnymi magneto-reologickými tlmičmi a slušne nabitý je tiež interiér. Hlavne úpravami programu Audi-exclusive a v štandarde je aj audio Bang & Olufsen, športové sedačky čalúnené kombináciou Nappa/alcantara či žlté kontrastné prešívanie.

Objednávky novinky Audi prijíma už od októbra 2022, pričom prvé kusy sa dostanú k zákazníkom začiatkom budúceho roka. V Nemecku za TT RS Iconic Edition zaplatíte najmenej 113 050 eur, čo je v porovnaní so sériovým RS za 72 500 eur poriadna „pálka“, ešte raz ale pripomíname, že vznikne len 100 áut a z toho sa odvíja i zberateľský potenciál a časom i prípadný rast ceny.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 36 obrázkov

zdroj: Audi