BMW M5 predstavili len nedávno, po 2 mesiacoch si však BMW povedalo, že je čas na „vyšperkovanie“ modelu. Tým máme na mysli vylepšenie niektorých detailov s karbónovými doplnkami alebo tradičnou trikolórou. Nová M5-ka pritom príde do predajní až v marci 2018, väčšina z predstavených doplnkov však bude k dispozícii už od štartu predaja.

BMW M5 M Performance vyzerá snáď ešte lepšie ako sériová M5-ka, len tej trikolóry by mohlo byť menej.

V exteriéri si tak budete môcť objednať napríklad karbónové bočné mriežky, karbónové kryty bočných zrkadiel, karbónové predné mriežky alebo titánový koncový tlmič výfuku s koncovkami z uhlíka. Tento výfukový tlmič bude dostupný výhradne pre trh v USA a Kanade. Vzadu nájdeme nový spojler z uhlíkových vlákien alebo zadný difúzor. Na väčšine z doplnkov bude „tróniť“ tradičná trikolóra M. Pre zlepšenie brzdných vlastností tu budú karbón-keramické brzdy.

M Performance upravilo aj M5-ku, a to sa pritom ešte ani nedostala do predaja.

Pre nadšencov nahrávania jazdy bude v programe M Performance Parts držiak pre kameru. Ten si namontujete do závitu pre ťažné oko vpredu alebo vzadu. Trikolóru si budete môcť objednať napríklad aj na kryt pre motor, to už mi však príde trochu „prehnané“. Nemyslíte si, že je tej trikolóry niekedy až príliš?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V interiéri bude dostupný volant M Performance čalúnený do Alcantary, kryt bude naopak z karbónu. Doplnkom budú rohože alebo LED osvetlenie nástupného priestoru s logami M. Novú M5-ku budú tiež napríklad využívať ako „safety car“ na pretekoch MotoGP.

Trikolóra aj na kryte motora, nie je to už trocha prehnané?

Ďalšou novinkou je edícia M3 30 Years American Edition. Tá odkazuje na výročie 30 rokov od začiatku predaja modelov M v USA práve verziou M3. Táto upravená edícia od programu Individual bude len v USA a vychádza z M3 s Competition Package a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Automobil jazdí na zmiešaných 19-/20-palcových diskoch, ktorých farba je inšpirovaná zo zlatých kolies pôvodnej M3 Warsteiner DTM. Vozidlo nalakovali do červenej Frozen Red metalizovanej farby, ktorá môže odkazovať na pôvodnú farbu Henna Red z 80-tych rokov používanej na M3. V interiéri nájdeme kožu Merino v bielej farbe kombinujúcu detaily v interiéri s modrou a červenou farbou. Na palubnej doske bude napríklad logo americkej vlajky s nápisom 30th. Zadné krídlo z dielne M Performance je doplnené napríklad o červené pružiny tiež z dielne M Performance. Úpravy zahŕňajú aj upravený výfukový systém. Model nebude bežne v predaji, jediný vyrobený kúsok si však bude môcť niektorý záujemca po skončení výstavy zakúpiť. Cena bude na úrovni niečo cez 128-tisíc dolárov (necelých 110-tisíc eur). Záujemcov však bude určite veľa.

Tento výnimočne sfarbený interiér si bude užívať len 1 majiteľ.