BMW Z4 generácie G29 nie je v ponuke so šesťvalcom a manuálnou prevodovkou už od uvedenia na trh v roku 2018. Predchodca E89 takúto možnosť ponúkal, a preto mnoho fanúšikov stále očakáva, že by spojenie radovej šestky s tretím, spojkovým pedálom mala mať aj aktuálna generácia.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Toyota Supra sa so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou už predáva, a práve preto sa stále viac diskutuje o tom, na čo presne BMW čaká. Z4 ti teda s tromi pedálmi kúpiť môžete, dodávajú sa však len k základnej verzii sDrive20i so štvorvalcom. Aj keď obvykle dobre informovaný BMWblog o možnosti spárovania novej prevodovky so šesťvalcom v Z4 písal už niekoľkokrát, na začiatku októbra by ste takýto model hľadali v konfigurátoroch BMW márne. Dokonca ani Nemecko takúto možnosť neponúka.

Pár zmien sa predsa len nájde

Mníchovská automobilka však pár malých zmien pre aktuálnu Z4 pripravila. Do série sa dostal M paket, ktorý si bezplatne môžete objednať aj pre štvorvalcové verzie. Jemné zmeny nájdete tiež v maske chladiča, sériovo má Z4 18-palcové disky a v ponuke pribudli i nové laky.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V interiéri sú sériovo dva displeje BMW Live Cockpit Professional s uhlopriečkou 10,25 palca. Pre šesťvalec ostáva štandardne dodávaný adaptívny M podvozok a M brzdy, rovnako aj športový diferenciál. O možnosti radiť manuálne pre M40i však BMW neinformovalo, uvidíme teda, či vôbec takúto verziu tento rok (alebo vôbec) ešte uvidíme.

Zdroj: bmwblog, bmw