Tento krátky film voľne nadväzuje na už legendárnu francúzsku klasiku s názvom C’était Un Rendez-Vous, čo v preklade znamená „Bolo to rande". Film pochádza zo 70. rokov, pričom sa preslávil tým, že v ňom nenájdete žiadny strih či špeciálne efekty. Len maximálnu akciu s kamerou na prednom nárazníku Mercedesu 450SEL 6.9, ktorý sa vo vysokej rýchlosti preháňa Parížom. Rovnako, ako za pôvodným filmom, aj za pokračovaním s Ferrari stojí režisér Claude Lelouch.  

1000-koňové Ferrari SF90 Stradale

Le Grand Rendez-Vous je o niečo kratšie ako prvý diel, ktorý mal približne 8 minút. Mercedes vymenili za Ferrari a nie hocijaké. Je ním model SF90 Stradale, ktorý je po LaFerrari len druhým hybridom značky. Srdcom auta je 4,0-litrová dvomi turbami preplňovaná V8-čka, ktorú dopĺňajú tri elektromotory. Celkový výkon sa tak vyšplhal na 735 kW, čo je zaokrúhlene 1000 koní. Dynamické parametre sú rovnako ohurujúce keďže z 0 na 100 km/h vyletí za 2,5 sekundy, pričom na 200 km/h mu to trvá len 6,7 sekundy. Ak toto skvelé náčinie spojíte so skvelým jazdcom, akým Charles Leclerc nepochybne je, dostanete skvelú akciu. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Leclerc sa s SF90 preháňal po uliciach, na ktorých sa jazdí Veľká Cena Monaka F1, rýchlosťami až do 240 km/h. Tento raz však trať nelemovali ochranné bariéry. Čo sa týka produkcie, Ferrari uviedlo, že Lelouch zamestnal 17 ľudí, pričom film natáčali pomocou šiestich iPhonov 11 Pro, deviatich kamier GoPro a jednej kamery Sony Venice. Celý snímok bol pritom natočený ešte v máji tohto roka, a teda v čase, keď by sa konala Veľká Cena Monaka. Dosť bolo rečí. Pohodlne sa usaďte a vychutnajte si jazdu ulicami Monaka.  

KTORÝ FILM SA VÁM VIAC PÁČIL?
  • C’était Un Rendez-Vous (1. diel) ( 65% )

     

  • Le Grand Rendez-Vous (2. diel) ( 35% )

     

Odpovedalo 34 ľudí  

Foto, video: Ferrari