Chevrolet Code 130R Coupe je výsledkom diskusie 9000 mladých spotrebiteľov a spoločnosti G.M. Mladí Američania si od dizajnérov vypýtali štvormiestne kupé s imidžom muscle car.

Koncept je od svojho predstavenia terčom porovnávania s kupé BMW radu 1, Mazdou RX-8 alebo sa označuje ako baby Camaro. Mne sa konkrétne oblasť zadných svetiel podobá na Alfa Romeo Brera. Inak musím súhlasiť s podobnosťou na najmenšie BMW.

9000 mladých spotrebiteľov by sa v budúcnosti rado viezlo v štvormiestnom kupé s typickými americkými črtami.

9000 mladých spotrebiteľov by sa v budúcnosti rado viezlo v štvormiestnom kupé s typickými americkými črtami.

Napriek tomu, že ani jedno z predstavených kupé nemá interiér, výrobca sa chváli palubnými hi-tech prvkami. Mladí zákazníci si užijú wifi hotspot, hardisk pre ukladanie hudby a multimediálne rozhranie Chevrolet MyLink.

Červený koncept so svojím kolegom Tru 140S zdieľa 1,4 litrový preplňovaný motor Ecotec s výkonom 110 kW (150k) a maximálnym krútiacim momentom 200 Nm. Code 130R je doplnený o elektrickú pohonnú jednotku eAssist s nešpecifikovanými parametrami. Výkon oboch agregátov putuje na zadné kolesá prostredníctvom 6 stupňovej manuálnej alebo automatickej prevodovky. Všetko sa má udiať pri priemernej spotrebe 5,9 l/100km.

Koncept sa vyznačuje 1,4 litrovým turbo motorom Ecotec s výkonom 110 kW (150k) a elektrickým pohonom eAssist.
Podľa oficiálnych informácii by sa výrobná cena mala pohybovať v dolnej oblasti 20 000 amerických dolárov.

Podľa oficiálnych informácii by sa výrobná cena mala pohybovať v dolnej oblasti 20 000 amerických dolárov.

Code 130R je dlhý len 4396 mm a rázvor predstavuje 2775 mm. Červenú karosériu vhodne dopĺňajú 20 palcové kolesá zlatej farby.O potencionálnej výrobe nie sú žiadne informácie. Stále však platí, že ak Chevrolet aspoň z polovice udrží dizajnový smer týchto konceptov a cena nepresiahne 20 000 dolárov, pôjde o veľký hit nielen medzi mladými ľuďmi.

Interiér má výrobca v súčasnosti rozpracovaný len v 2D podobe. Verejnosti ho neukázal.

Interiér má výrobca v súčasnosti rozpracovaný len vo virtuálnej podobe. Verejnosti ho ukázal prostredníctvom videa.