Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V porovnaní s verziou s pevnou strechou pribralo Cabrio Racing 25 kg. Nie, platená strecha nie je ťažká. Výrobca musel kilogramy investovať do výstuže karoséria, ktorá odstránením skutočnej strechy stratila svoju tuhosť.

Povrch auta dostal matnú čiernu farbu, ktorú mimoriadne vhodne dopĺňajú krvavo červené lesklé prvky. Výrobca vozidlu pridal karbónový predný splitter, bočné prahy a zadný difúzor. Strecha je elektricky ovládateľná. Celkový dojem dotvárajú matné 18 palcové kolesá.

Citroen menom cabrio tvrdí, že dokáže zhodiť strechu, no klame. DS3 Cabrio Racing je len DS3 Racing s veľkou dierou v pevnej streche. Limitovaná edícia vznikne v 400 kusoch. Každý kus bude mať na viditeľnom mieste uvedené svoje poradové číslo. Cenu zatiaľ nepoznáme, no ľudová asi nebude.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Do pozície pohonnej jednotky sa dostal 1,6 litrový agregát THP s turbom a 16 ventilovou technikou. Na jeho vzniku sa podieľalo BMW spolu s PSA. Nájdeme ho teda v mnohých modeloch. Citroën však v tomto prípade motor mierne upravil. Výsledkom je 154 kW (209 k). Krútiaci moment je neznámy, no mal by sa pohybovať okolo 280 Nm. Kone prechádzajú na predné kolesá prostredníctvom 6 stupňovej manuálnej prevodovky.  

DS3 Cabrio Racing by mal z 0 dosiahnuť 100 km/h za 6,5 sekundy. Kilometer spevným štartom zvládne za 26,5 sekundy. Bližšie informácie by sme sa mali dozvedieť možno už v januári budúceho roka.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj:  Strecha Citroënu DS 3 Cabrio si myslí, že je strešné okno

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov