Na skúšobnom polygóne v Ohiu dosiahol testovací jazdec maximálnu rýchlosť 350 km/h. Vyššie tempo však nedovolila elektronika.


Cieľom testu bolo vyskúšať správanie auta vo vysokých rýchlostiach, ale zároveň overiť termálny manažment auta. Lucid Air má výkon 1000 koní. To je poriadna porcia výkonu, s ktorou Bugatti Veyron dokázal prekonať hranicu 400 km/h. Na skúšobnom polygóne v Ohiu dosiahol testovací jazdec a modelom Air maximálnu rýchlosť 350 km/h.  Vyššie tempo však nedovolila elektronika. Pri prvých testoch obmedzili rýchlosť na túto hodnotu. Je možné, že neskôr ukážu aj skutočný potenciál auta.

Máloktorý majiteľ sa však bude preháňať takýmito šialenými rýchlosťami. Omnoho viac nás preto zaujímalo, či sa pri takýchto rýchlostiach auto neprehrialo. Konkurenčná Tesla má totiž problém s prehrievaním vo vysokých rýchlostiach alebo pri jazde na okruhu. Zástupcovia Lucid Motors tvrdia, že boli s termálnym manažmentom spokojní. V budúcnosti by tak nemalo byť problémom cestovanie v elektromobile po autobahne poriadne vysokým tempom bez prehrievania.