Výhodu vidí Google najmä v neobmedzenom pracovnom čase - kedykoľvek, kamkoľvek. Chce svoje služby ponúknuť internetovým predajcom a reťazcom ako napríklad Walmart. Fungovanie takejto služby si predstavujú veľmi jednoducho - v sklade sa naloží zásielka s označeným tovarom, a o zvyšok sa postará automat. Po optimalizovanej trase dovezie zásielku až pred dom zákazníka a ten si tovar prevezme. Ako si predstavujú samotné preberanie, to už správa nepribližuje. Nech to skúsia u nás...

Elektromobil bez zvuku príde, preberiete si bez slova tovar, a potom zasa bez slova odfrčí. Sci-fi? Nie, vízia Google pre blízke roky...

Pohyb zásielok sleduje RFID čip a etikety. Keďže je všetko sledované, i samotné auto, dopravca a má dokonalý prehľad o tom, kde sa zásielka nachádza. To momentálne nevie ponúknuť odberateľovi žiadna doručovacia firma. Ale ťažko povedať, či to je až taká výhoda ako to vidí Google. To, že zákazník vie, kde je zásielka, mu ju rýchlejšie nedoručí...

digitaltrends.com