Aston Martin DB9 patrí k najlegendárnejším modelom značky. Okrem nádherného dizajnu a skvelých jazdných vlastností sa preslávil aj ako „Bond Car“, teda auto agenta 007. DB9 síce nebola lacným autom avšak ako jazdenka sa dá zohnať sa prijateľnejšiu cenu. To však neznamená, že prijateľnejšia bude aj cena za údržbu. Dvojnásobne to platí, ak ho nabúrate. 

Nevedela zaplatiť účet, tak zažalovala autoservis

Jessica Liu vlastní Aston Martin DB9, ktorý rozhodne nie je lacným kúskom. Čo však čert nechcel, v decembri 2015 s ním nabúrala do skaly. Nie je jasné, čo všetko bolo poškodené, no z fotky je zrejmé, že minimálne zlomila zavesenie. Auto tak poslala do servisu, avšak keď jej prišiel účet za opravu, ostala poriadne zaskočená. Ten totiž činil 85 000 dolárov a jej poistenie by túto sumu nepokrylo. Keď zistila, že daný účet nedokáže zaplatiť, rozhodla sa s tým ísť na súd a zažalovať daný autoservis a dokonca aj dílera áut, kde DB9 kúpila. Vraj bol jej účet za opravu nafúknutý a mali by ho zaplatiť oni. Súdny spor sa ťahal zopár rokov a ako tušíte, Jessica Liu prehrala. Súd jej nariadil nielen zaplatiť účet za opravu jej DB9 ale aj súdne poplatky, ktoré sa za ten čas vyšplhali až na 328 930 dolárov. Liu tak teraz musí zaplatiť viac ako 4-násobok pôvodnej sumy. Žalovať autoservis preto, že si nevedela zaplatiť opravu, sa jej tak rozhodne nevyplatilo. Aj keď, všetci máme občas pocit, že sumy, ktoré si autoservisy pýtajú za opravu, sú niekedy fakt choré.

Zdroj: driving.ca