Hybridný koncept od Genesisu má 245 koní, 353 Nm, 8-stupňovú automatickú prevodovku a pohon zadných kolies. Dáva nám celkom jasnú predstavu, ako bude budúci rok vyzerať typ G70, ktorý má poraziť BMW 3 jeho vlastnými zbraňami.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Genesis New York Concept

Obrovské výduchy za prednými kolesami, široké blatníky a úzke svetlá dávajú konceptu extrémne dynamický vzhľad.

Elegantný dizajn

Štúdia New York Concept pokračuje v dizajnovom jazyku značky, ktorý ma stelesňovať atletickú eleganciu a ktorý nesie už typ G90. Dizajnérsky tím sa pri koncepte inšpiroval produktmi, ktoré stelesňujú luxusný životný štýl a tiež prvými úspechmi a pokrokom novej značky Genesis. Prednej časti dominuje obrovská maska chladiča a kontrastné veľmi úzke predné svetlá. Tie dodávajú autu naozaj dynamický vzhľad. Ten pokračuje aj z boku auta, vďaka nízkej a pomaly sa zvažujúcej línii strechy. Zaujme však aj umiestnenie kľučiek dverí v spodnej línii okien tak, aby nerušili aerodynamickú čistotu boku auta. Proporcie s krátkym predným previsom a dlhým zadným dávajú tušiť umiestnenie motora čo najviac za prednou nápravou a tým pádom výborné vyváženie. Veľmi dynamicky je tvarovaná aj zadná časť s úzkymi svetlami, ktoré nadväzujú na tie predné a štyrmi koncovkami výfuku. Priamo zozadu auto vyzerá ako kupé s poriadne širokými blatníkmi.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Genesis New York Concept

Proporcie auta a previsy naznačujú veľmi dobré vyváženie.

Vo vnútri koncept ponúkne priestor na zážitok z jazdy štyrom pasažierom. Každý z nich má svoje samostatné športové sedadlo. Dominantným prvkom prístrojovej dosky je jednoznačne 21" displej s rozlíšením 4K, kombinovaný s klasickým analógovým ukazovateľom pred vodičom. Okrem dotykového ovládania môže vodič ovládať informačný systém aj touchpadom na stredovom tuneli, alebo gestami prehadzovať obsah z jedného miesta obrazovky na iné. Veľmi netradičný je aj volant s otvoreným vencom a skosením hore aj dolu.

Automobilka zatiaľ neprezradila veľa informácií a technike, ktorú koncept ukrýva pod karosériou a ktorú ponesie aj budúci typ G70. Vieme však, že štúdie poháňa hybridná sústava 2,0 litrového benzínového motora GDi a elektromotora. Spolu produkuje výkon 180 kW (245 k) a krútiaci moment 353 Nm. Hnaciu sústavu ešte dopĺňa 8-stupňová automatická prevodovka, cez ktorú ide krútiaci moment na zadné kolesá.

Genesis New York Concept

Zdroj: tlačová správa