Genesis obhájil absolútne víťazstvo

Prémiová značka koncernu Hyundai Motor Group - Genesis, sa na najvyššom stupienku štúdie umiestnila druhý rok po sebe. V Innovation Index dosiahla na 1000 bodovej škále skóre 643 a zabezpečila si víťazstvo s náskokom 59 bodov pred druhým Cadillacom. Tretie miesto získal Mercedes-Benz.

"Genesis s potešením doručuje zákazníkom najnovšie technológie v našej cenami ovenčenej zostave vozidiel," povedala Claudia Marquez, prevádzková riaditeľka Genesis Motor North America. "Sme radi, že výsledky štúdie potvrdzujú náš záväzok implementovať technológie zamerané na zlepšenie zážitku z jazdy našich zákazníkov."

Prémiový segment oficiálne vyhrala Tesla. Je však pod čiarou, keďže dlhodobo nespĺňa niektoré požiadavky ankety J.D.Power

Hyundai jednotkou medzi masovými značkami

Hyundai obsadil prvé miesto v aktuálnom rebríčku J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index Study medzi značkami zameranými na masový trh. S Innovation skóre 534 bol zároveň celkovo štvrtou najlepšie hodnotenou značkou.  

Poskytovanie pokročilých technologických riešení na uspokojenie potrieb našich zákazníkov je základom našich stratégií vývoja produktov a školení predajcov,“ povedal Ricky Lao, riaditeľ produktového plánovania Hyundai Motor North America. „Kľúčom je urobiť tieto inovatívne funkcie užívateľsky prívetivými a ponúknuť ich širokému okruhu zákazníkov. Poskytujeme tiež rozsiahle vzdelávanie zákazníkov v našich predajniach, aby sme zaistili, že spotrebitelia získajú tie najlepšie skúsenosti so svojimi vozidlami.“

Hyundai má v rebríčku takmer 40 bodový náskok pred druhou Kiou. Rozdiely na ďalších miestach sú už oveľa tesnejšie.


O štúdii J.D. Power Tech Experience Index (TXI)

Zameriava sa kvalitu pokročilých technológií vo vozidlách pri ich prvom uvedení na trh a vychádza z hodnotenia a spätnej väzby od samotných majiteľov vozidiel. V tohtoročnej štúdii boli zahrnuté odpovede 84 165 vlastníkov áut, ktorí vyjadrili skúsenosť a názor po 90 dňoch vlastníctva nových vozidiel modelového roku 2022. Štúdia analyzovala 35 automobilových technológií rozdelených do štyroch kategórií: pohodlie, vznikajúca automatizácia, energia a udržateľnosť a infotainment a konektivita. Štúdia na 1000-bodovej stupnici meria, ako efektívne jednotlivé automobilové značky prinášajú technológie na trh. Viac informácií je k dispozícii na webe J.D. Power.

zdroj. J.D.Power