Ok, trocha rozšafný úvod, ale Koenigsegg si na tento titul robí zálusk už dávno. A keď povie, že auto bude mať pomer hmotnosť/výkon rovný 1, tak ho treba brať vážne. Výkon monštra by mal byť 1044 kW, teda rovných 1400 koňských síl. Podľa prepočtov porazí Veyron ako v maximálke, tak i v šprinte na rýchlosť 200 km/h, na 300 km/h a konečne i na 400-vku. Silné reči pokračujú - práve dosiahnutie 400 kilometrovej rýchlosti by malo trvať rovných 20 sekúnd. Veyron to zvláda za 45s! Koenigsegg tvrdí, že namiesto plánovaného jedného kusu vyrobí áut šesť a prototyp bude hotový ku koncu tohto roka. Všetky kúsky už majú mimochodom kupca i napriek cene 1,4M dolárov. Výrobca odhaduje, že na každom kuse bude dokonca stratový, no informácie a know-how získané pri vývoji, použije pri iných modeloch. Otázka už len je kde ten rekord pokoria, Volkswagen ich asi na svoj okruh Ehra-Lessien s deväť kilometrovou rovinkou nepustí. Staré vojenské letisko, ktoré Koenigsegg používa ako testovaciu trať, pravdepodobne tentoraz stačiť nebude...