S pohonom pomáha Porsche. Pod kapotou má byť turbom preplňovaný motor V12 s objemom do 7,0 litra a s max. výkonom 800 koní.

Ročne vyrobia okolo 4000-5000 kusov

Ruská vláda vyčlenila na vytvorenie nových vozidiel pre "papalášov" 3,7 miliardy rubľov. V prepočte to vychádza na 51 miliónov eur. Málo alebo veľa? Ťažko povedať. Hnací agregát od Porsche nemusí byť jediný dodaný komponent. Uvidíme, ako na tom bude finálny produkt s výslednou kvalitou. Spolu by mali ponúkať 4 karosárske verzie: limuzína, sedan, SUV a dodávku určenú na prevoz osôb v najvyššom možnom pohodlí. Tieto autá chcú ponúkať i záujemcom z prostredia súkromných kruhov. Plánujú totiž robiť ročne 4000 - 5000 kusov z každého variantu.

Interiér luxusnej limuzíny Kortež 

S pohonom vozidla má Rusom pomáhať Porsche. Čo sa reálne pod kapotou bude nachádzať oficiálne zatiaľ nie je. Šepká sa ale o preplňovanom benzínovom agregáte V12 s objemom približne 7,0 litra, ktorý by mal dosahovať výkon približne 800 koní.

Hlavný dôvod na výrobu ruských luxusných aút je hlavne fakt, že údajne ruský dopyt je omnoho silnejší, ako ponuka predajcov zahraničných značiek. Projekt luxusných automobilov Kortež zahŕňa aj modernizáciu a rozšírenie modelového radu značky UAZ - ruského výrobcu terénnych vozidiel, nákladiakov a autobusov, založenej v roku 1941.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

O Rusoch je známe, že nielen v automobilovom priemysle radi kopírujú, alebo sa inšpirujú niečím, čo už existuje. Ale vždy to upravia tak, aby to vyhovovalo ich potrebám a podmienkam. Pri modeloch tejto značky je zjavné, že inšpiráciu čerpali v anglických luxusných autách značiek Rolls-Royce, Bentley, alebo Jaguar. Každopádne si myslím, že to nie je konečný dizajn a premiéra sériovo vyrábaných áut nás určite milo prekvapí. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj: wardsauto, carscoops