Športová verzia Continentalu GT váži o 100 kg menej vďaka odstráneniu zadných sedadiel, inštalácii titánového športového výfuku a novým diskom 21-palcových kolies, ktoré sú navlečené do pneumatík Pirelli. No stále to nie je žiadny milovník okresiek, predsa len hmotnosť ponad dve tony cítiť. Výkonu má ale pod kapotou dosť a asfalt trhať vie, pretože sila 4,0-litrového V8 s dvomi turbami stúpla na 426 kW (580 k) a 700 Nm. I keď má viac výkonu a nižšiu hmotnosť, kvôli nakrátko poskladanému osemstupňovému automatu ZF dosiahne GT3-R nižší topspeed. Maximálka klesla z 309 km/h na 273 km/h. No vyváži to akcelerácia na stovku za 3,8 sekúnd, čo je o 0,7s rýchlejšie než GT V8 S. Produkcia tohto vymazleného GT3-R dosiahne iba 300 kusov, pričom všetky budú v snehovo bielej farbe Glacier White so zelenými detailmi. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov