Takto vyzerá jeden zo série pútačov.

Takto vyzerá jeden zo série pútačov.

Lebo Medveď je azda najoriginálnejšia vlastná reklamná kampaň slovenského zastúpenia automobilky vôbec.

Dovolím si tvrdiť, že sa jedná o azda najoriginálnejšiu vlastnú reklamnú kampaň slovenského zastúpenia automobilky vôbec. A som veľmi rád. Padla ďalšia bariéra, uvoľnila sa sterilita a škrobenosť, ktorá sa u nás spája najmä s prémiovými značkami. Všetko muselo byť perfektné, vážne, dokonalé no bez duše. Na tieto pózy už medzi ľuďmi do 40. rokov nie je priestor a skôr odpudzujú, než zaujmú. Autorom nápadu kampane Lebo Medveď dávam veľký aplauz, rovnako ako odvážnym ľuďom od dovozcu, ktorí boli ochotní túto originálnu myšlienku nie len akceptovať, ale ju aj adoptovať a nebáli sa do nej investovať. Tento krok posunul veľmi citlivo vnímanú hranicu, za ktorou je uťahovať si zo samého seba neakceptovateľné. Práve preto verím, že táto kampaň bude mať úspech. Srdečnej jej to želám.

Reklamná kampaň má aj vlastnú webstránku: www.lebomedved.sk

A takto druhý.

A takto druhý.