Pôvodne bolo takéto G-čko len v službách vojakov v Austrálii, Mercedes si je ale istý, že trh pre neho nájde (rozumej Arábia) a tak vyrobí limitovanú edíciu. Zatiaľ čo vojenská verzia používa motor 3,0 V6 s výkonom 164 kW (220 k), civilná G63 AMG 6x6 ho dostane pod kapotu trochu viac. Motor s objemom 5,5 litra V8 totiž na šesť kolies pumpuje 400 kW (536 k) a 758 Nm! To ale nie je až tak veľa, ak si uvedomíme, že G63 AMG nie je žiadny drobček. Jeho hmotnosť nie je menej než 3775 kilogramov. Papkať tiež bude dostatočne, i preto má G-čko 159 litrovú nádrž. Ani za rozmery sa hanbiť nemusí - 5875 mm na dĺžku, 2110 m široký a 2210 mm vysoký si získa rešpekt i pred obchoďákom Dubai Mall.

Výkon prenáša na kolesá prevodovka 7G-tronic, ako inak, so siedmymi stupňami. Prevod je od 0,87:1 pre jazdu po asfaltke až po 2,16:1 pre jazdu v teréne. Rozdeľuje krútiaci moment medzi nápravy v pomere 30:40:30 (takýto pomer na Topspeed veru nespomíname často...) a pohonné ústrojenstvo obsahuje až päť elektronických uzávierok, ktorými môžete uzamknúť všetkých šesť kolies. Tie majú priemer "iba" 37 palcov. Nájazdový uhol je 52 stupňov (54 vzadu) a prejazdový uhol 22 stupňov (Hummer H2 má 40 a 23,5). Takže si buďte istí, že zdolá akúkoľvek prekážku. Jedinou snáď môže byť vaša peňaženka, G63 AMG 6x6 bude totiž druhým najdrahším Mercedesom. Tým prvým je SLS Electric Drive za 400,000 éčiek...