Srdcom malého športového auta je štvorvalcový motor, ktorý točí až 11000 otáčok a dokáže vyprodukovať 250 koní. Pri pohľade na koncepciu auta sa ale viac natíska otázka hmotnosti. Koľko to teda váži? 550 kilogramov. To nie je vôbec zlé, čo poviete? Pomer hmotnosť/výkon = 2,2 znamená šprint na stovku za 3,2 sekúnd a maximálku 240 km/h. Na okruh to naozaj stačí. Krotiť totiž bude čo, výkon predsa ide iba na zadné kolesá cez šesťstupňovú sekvenčnú prevodovku. 

Karoséria auta je vyrobená z uhlíkových vlákien a jednoducho odmontovateľné panely pre ľahkú údržbu. I keď to tak na prvý pohľad nevyzerá, MK5 má nastaviteľné prítlačné krídla. S kompletne zakapotovaným podvozkom počíta hádam každý, keďže je to okruhová mašina. Karbón je použitý i v interiéri kupé, detaily sú vyhotovené z hliníka. Konštruktéri mysleli i na detaily, a do kupéčka sa zmestia i vyšší šoféri vďaka posuvnému boxu s pedálmi. Pred malým volantom je digitálny displej s telemetriou a časomierou. Produkcia Magnumu začne čoskoro a firma berie objednávky. Cena je ale škvrnou na inak celkom vydarenom aute - 140 000 US dolárov bez dane. Rýchla kalkulačka hovorí, že je to asi 100 000 Eur, a to naozaj nie je málo. Veď si len zoberte, že Caterham Seven 620r je váš za nejakých 50 tisíc. Kanaďania ale iste vedia, za čo si toľko peňazí pýtajú. Produkcia bude limitovaná pre dvadsať kusov ročne.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov