Áno je pravda, že podobné správy o krachu nemeckého výrobcu ultra luxusných kočiarov sa šírili svetom už nejaký ten rôčik, no vedenie značky tieto fámy odmietalo. Ono sa ani niet čo diviť, klienti ktorých Maybach potreboval slovo krach moc v láske nemajú. Samozrejme, za tie roky sa neskloňoval len krach automobilky, ale aj rôzne fúzie či predaje značky. Azda najreálnejšou špekuláciou bolo spojenie s Aston Martin. Z toho nakoniec, ako vieme, nič nebolo. Azda najprekvapujúcejšou spravou je, že Daimler bol rozhodnutý Maybach potopiť už v roku 2011, no z neznámych dôvodov sa tak nestalo. Teraz je však jasné, že Maybach s rokom výroby 2013 si už nik nekúpi.

Maybach žiaľ posledne roky absolútne nedokázal konkurovať svojim najväčším rivalom Rolls-Royce a Bentley ako predajnými číslami, tak kvalitou či technológiami. Nízky záujem o značku podtrhuje aj predaj jedinečného kúska Exelero, ktorý si za požadovaných 8 miliónov dolárov doteraz nevie nájsť majiteľa.