Testovacie auto P13 pod zovňajškom MP4-12C

Podľa zdrojov si bude dizajn P13 brať inšpiráciu najmä z vrcholného P1. Výkonom ale pôjde nižšie, odhaduje sa niekde okolo 450 koní. To však bude stačiť, pretože P13 bude ľahší než Porsche 911 Turbo. Malý McLaren navrhnú menší a obratnejší než MP4-12C, i napriek tomu, že z neho použijú karbónový monokok. Jazdným vlastnostiam napomôže najmä kratší rázvor náprav. Motor bude ale rovnaký, ako vo väčšom súrodencovi, teda 3,8-litrový V8 s turbom. Či naozaj bude stíhať Porsche 911 Turbo je ale otázka, pretože o pohone všetkých kolies zatiaľ nepadlo ani slovo. Dozvieme sa to ale možno už na jar, pretože zdroj z McLarenu tvrdí, že vývoj viacmenej ukončili. Nuž a keďže vývoj nového auta trvá priemerne 3 roky a na P13 makajú vo Wokingu už druhý rok, mohli by sme premiéru očakávať práve v Ženeve.