Od minulej generácie je základom pre Maybach už trieda S. Teda generácia W222 bola prvým základom pre minulú generáciu Mercedes-Maybach S, súčasná najnovšia W223 je základom zas pre práve predstavený najnovší Maybach. Dizajnovo sa voči bežnej triede S líši len v detailoch.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Takmer 5,5 metrová limuzína

Dĺžka vozidla je takmer 5,5 metra (5 469 mm), do bežnej parkovacej garáže už teda nezaparkujete. Predĺžená trieda S má pritom dĺžku 5 289 mm. Rozdielom je samotná mriežka chladiča, v hornej časti je nápis Maybach. Bočný pohľad prezradí dlhší rázvor (3 396 mm voči 3 216 pri predĺženej triede S), bočné okno v C-stĺpiku, kde ešte nájdeme aj logo Maybach. Príplatkové dvojfarebné vyhotovenie je znakom Maybachu a odlíši automobil od bežnej triedy S asi najrýchlejšie.

Príplatkové Digital Light umožnia zobraziť rôzne symboly na cestu, ktoré značka prezentovala pred približne rokom ako novinku. Svetlo z diód sa láme cez 1,3 milióna mikro zrkadiel, tým je zabezpečené rôzne nasvietenie vozovky podľa potreby.

V interiéri nájdeme celkovo 5 obrazoviek. Centrálny OLED má uhlopriečku 12,8 palca, 3D displej s uhlopriečkou 12,3 palca pred vodičom je za príplatok. Sériovo sú dodávané takzvané riaditeľské sedadlá vzadu vľavo a vpravo. O možnosti výhrevu, odvetrávania či masáže je asi zbytočné písať. Masáž však zlepšila napríklad lýtkovú časť, kde predtým absentovala.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Množstvo novo použitej dodatočnej peny v priestore zadných kolies odtlmuje obzvlášť priestor vzadu. Na želanie môžete mať aj pneumatiky s penovými absorpčnými prvkami na pohltenie hluku. Automatický podávač pásov na zadných sedadlách po vzore kabrioletov je znakom toho, že máte okrem luxusu na mysli aj bezpečnosť. Nabáda vás to totiž skôr sa pripútať. Sériovo tu máte ešte airbag vzadu, ktorý je v zadnej časti predných sedadiel.

Za príplatok máte elektricky otvárané zadné dvere pomocou tlačidla. Dajú sa tiež ovládať z miesta vodiča, ten tak nemusí už ani vystúpiť. Adaptívne osvetlenie vzadu sa po aktivácii presúva s vami, teda napríklad pri vyberaní dokladov z ľavej časti auta sa s vami zapne aj svetlo v ľavej časti, bez vášho pričinenia.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Ponuka motorov sa bude začínať s V8 ako S580 so 4,0-litrovou zážihovou V8 s 360 kW (489 k) a 700 Nm. Áno, bude tu aj ten bájny V12, ktorý už pod kapotou tejto generácie S nenájdeme. Teda S 650 bude mať 6,0-litrový zážihový V12 s 463 kW (630 k) a 1000 Nm. Sériovo bude všade 9-stupňový automat a pohon všetkých kolies 4Matic. Menšia V8 bude mať aj mild-hybridný systém s generátorom 15 kW (20 k). Ceny ešte zatiaľ neprezradili, nízke však nebudú. Ale za luxus sa proste platí.

Zdroj: mercedes-benz, paultan.org