Najväčšia zmena sa odohrala vpredu a Outlander dostal masku chladiča s názvom Dynamic Shield a výrazným chrómovým dekórom. Nové sú aj predné svetlá (vo vyšších výbavách LEDkové), ktoré obsahujú 12 LED diód pre denné svietenie. Zadné svetlá už nie sú biele a sú taktiež diódové. Vďaka novým nárazníkom je Outlander o 40 mm dlhší (4695 mm).  Iné sú aj predné blatníky, bočné prahy, hliníkové disky, kryty spätných zrkadiel a celá karoséria dostala nové chrómové doplnky.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V interiéri sa toho na prvý pohľad veľa nezmenilo

 Mitsubishi sa zameralo najmä na zníženie hluku a vibrácií, kvalita materiálov má byť naopak pocitovo vyššia. Nové sú aj predné sedadlá, volant a multimediálny systém dostal viac aplikácií. Outlander ponúkne aj napr. adaptívny tempomat, sledovanie jazdných pruhov, bezkľúčový vstup a štartovanie, strešné okno, detekciu áut v slepom uhle, parkovaciu kameru, kožené čalúnenie alebo vyhrievané sedadlá. Všetko však závisí na zvolenom stupni výbavy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Technika bola tiež trochu zmenená. Karoséria by mala byť podľa Mitsubishi pevnejšia, nové je odpruženie a elektrický posilňovač riadenia. Pohonné jednotky prešli menšími zmenami a momentálne spĺňajú emisnú normu Euro 6. Základným motorom je benzínový dvojliter 2.0 MIVEC s výkonom 150 koní spolupracujúci s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Tento motor je možné kúpiť iba s pohonom predných kolies a v základnej výbave Intense. Pohon všetkých štyroch kolies je dostupný vo výbave Intense+ a Instyle a iba v kombinácii s naftovým motorom 2.2 DI-D, ktorý má výkon 150 koní a môže spolupracovať s 6-stupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Hybridná verzia sa od klasickej príliš neodlišuje. Iné sú kolesá a tmavšia maska chladiča v hornej časti. Zmien sa dočkalo aj pohonné ústrojenstvo. Spaľovací motor (dvojliter MIVEC 89 kW) má menšie vnútorné trenie a dva elektromotory (2x60 kW) sú efektívnejšie. S rovnakými batériami (12 kWh) má prejsť o 600 metrov dlhšiu vzdialenosť čisto na elektrinu. To bude iste každému jedno, no prečo by sa nepochválili polkilometrom k dobru, však? Žiadne prevratné číslo to nie je, vlastne je to až 1% zlepšenie. Celková hodnota je totiž 53 km a tá vyzerá dobre. Normovaná spotreba je vraj 1,9 l/100 km a „s touto bombou, pre istotu končíme“.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov