Predkrm pred Urusom

Teraz je správny čas, aby automobilka vytvorila okolo nastávajúceho typu auru výnimočnosti. Historické základy pripomína spomienkou na LM002. Ľudia z Lamba vzali muzeálny kus s podvozkom č. 12 231 a poskytli konkrétne zábery. Aby sme nezabudli, že práve oni stáli za prvým luxusným superSUV.

Z monštra srší charizma, rešpekt, luxus a nespútaná hrubá sila.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

Za príplatok motor z lode

Čo skrýva mastodont pod kabátom? Konštruktéri pod kapotu usadili motor z Countachu, 5,2 l V12 s výkonom 450 koní. Komu bolo málo, v Lamborghini dostal možnosť objednať 7,2 l V12 „Marine L804“ lodný agregát so 600 koňmi. Toto bola fakt beštia! Navyše, LM002 bol prvý typ Lamborghini s pohonom 4x4.

Nešlo iba o hardcore vzhľad, silný motor a schopnosti v teréne. V tej dobe platilo LM002 za jedno z najluxusnejších veľkých aut. Na palube nechýbalo kvalitné kožené čalúnenie, klimatizácia a hi-end audiosústava. Disky obúvali pneu Pirelli Scorpion, určené aj na sypké podložie ako napr. piesok a šotolina a navyše, v dobovom Run-flat prevedení. Smädný motor bral 30 l na sto, adekvátna nádrž mala 290 l objemu. Vyrobili 328 kusov a dodnes je považovaný za jedno z najkvalitnejšie zostavených Lamborghini histórie.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Zdroj: Lamborghini, carscoops