Kto čaká rozsiahle mechanické úpravy, toho schladím. Jedna sa predovšetkým o fabrický čiptuning. Mechaniku upravili len zľahka jednoduchými krokmi, ktoré zlepšujú odozvu motora na plyn.

Len pre modely po roku 2015

Sériový agregát v pôvodnom stave dosahuje výkon 233 kW (315 k) a 434 Nm. Po dopingu má motor rovných 250 kW (340 k) a krúťak sa zľahka dotýka hranice 530 Nm. Hodnota krútiaceho momentu po úprave je na preplňovaný 4-valec veľmi slušná. Úprava sa však viaže iba na modely vyrobené po roku 2015. Dobrá správa je, že nezáleží na tom, aká je v ňom prevodovka. Úpravu si môžete objednať priamo vo Ford Performance, alebo vo vybraných predajniach. Čo ale taká sranda stojí, žiaľ, neuvádzajú. Dôležité pre potenciálnych záujemcov je však hlavne to, že úprava nijako nenaruší záruku.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Zdroj: CarsCoops